Contractul are ca scop Servicii de elaborare documentații tehnice, faza SF, DTAC, PT și asistență tehnică din partea proiectantului
pentru obiectivul de investiție „Execuție rezervor de apă la sediul Spitalului Județean de Urgență Zalău, inclusiv sisteme
de racordare la hidranți și drencere”Etapa 1 - Elaborare documentație tehnică : Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu Geotehnic
verificat la cerința Af ...
Contractul are ca scop Servicii de elaborare documentații tehnice, faza SF, DTAC, PT și asistență tehnică din partea proiectantului
pentru obiectivul de investiție „Execuție rezervor de apă la sediul Spitalului Județean de Urgență Zalău, inclusiv sisteme
de racordare la hidranți și drencere”Etapa 1 - Elaborare documentație tehnică : Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu Geotehnic
verificat la cerința Af (verificarea Studiului geotehnic intră în sarcina Autorității Contractante), Studiu topografic vizat
ANCPI, expertiză tehnică pentru cerința securitate la incendiu, obținerea avizelor/acordurilor/autorizațiilor solicitate
în Certificatul de urbanism și alte studii/expertize considerate necesare pentru elaborarea documentațiilor tehnice.Etapa
2 - Elaborare documentație tehnică: DTAC+PT+DDE+CSEtapa 3 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului. DURATA CONTRACTULUI
Durata de prestare a serviciilor este de 18 luni. Contractul este valabil și produce efecte de la semnarea lui și până la
semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. • Etapa 1, respectiv etapa aferentă Elaborarea Documentației
tehnice: Elaborare Studiul de fezabilitate conform HG nr.907/2016, este de maxim 2 luni de la data semnării contractului;•
Etapa 2, respectiv etapa aferentă Elaborarea Documentației tehnice: DTAC+PT+DDE+CS conform HG nr.907/2016, este de maxim
3 luni de la emiterea ordinului de începere a serviciilor, după semnarea procesului verbal de recepție afer-ent Etapei 1;•
Etapa 3, respectiv etapa aferentă serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor,
se va derula pe o perioadă de 12 luni începând din momentul emiterii ordinului de începere a serviciilor, cu posibilitatea
de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens și fără costuri suplimentare,
în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorității Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute
în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea
în continuare a serviciilor de către Proiectant.Valoarea totală estimată a serviciilor care vor fi supuse procedurii de achiziţie
publică este de 250.000 lei, fără TVA,. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de
depunere a ofertelor/candidaturilor: 18Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data
limită de depunere a ofertelor în a 13-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.Solicitările de clarificări se
vor încărca în SEAP, la secțiunea aferentă, în format PDF editabil.Modul de realizare a corespondenței între Autoritatea Contractantă
si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.