Servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice: proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru Centre de colectare prin aport voluntar în municipiul Arad, 4 locaţii: CAV 1 Şoseaua de Centură FN (Zona CET), CAV 2 strada Tarafului , CAV 3 Str. 6 Vânători, CAV 4 Zona Industrială Sud în conformitate cu cerinţele Caietelor de sarcini nr. 68420/23.08.2023 , nr. 68422/23.08.2023 , ...
Servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice: proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru Centre de colectare prin aport voluntar în municipiul Arad, 4 locaţii: CAV 1 Şoseaua de Centură FN (Zona CET), CAV 2 strada Tarafului , CAV 3 Str. 6 Vânători, CAV 4 Zona Industrială Sud în conformitate cu cerinţele Caietelor de sarcini nr. 68420/23.08.2023 , nr. 68422/23.08.2023 , nr. 68424/23.08.2023, nr. 68427/23.08.2023, astfel :
- Proiect Tehnic de Execuţie (inclusiv PAC, POE, studii specifice (Mediu,sănătate publică după caz) şi documentaţiile pentru avize): 516.000,00 lei fără TVA
- asistenţă tehnică din partea proiectantului : 22.000,00 fără TVA
- lucrări de execuţie inclusiv lucrări pentru organizarea şantierului şi Probe tehnologice şi teste: 10.905.229,55 lei fără TVA .
Total estimare valoare supusă prezentei achiziţii publice = 11.443.229,55 lei fără TVA.
Defalcarea valorii estimate a achiziţiei pe fiecare locaţie în parte este conform "Anexa valoare estimată 4 locaţii C.A.V.- uri" .
Termen de realizare: 9 luni astfel :
- 3 luni de la emiterea ordinului de prestare pentru realizarea serviciilor de proiectare (Proiect tehnic PTE, PAC, POE, documentaţie avize inclusiv obtinerea avizelor de la detinatorii de utilităti;
- 6 luni pentru realizarea lucrărilor de execuţie propriu-zise, de la emiterea ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
- Termenul de prestare pentru realizarea asistenţei tehnice din partea proiectantului este pe toată perioada de execuţie a lucrărilor, de la emiterea ordinului de începere a serviciilor până la terminarea serviciilor executate în baza proiectului şi întocmirea Procesului verbal de recepţie la terminarea acestora. Beneficiarul va pune la dispoziţie Certificatul de urbanism pentru autorizarea execuţiei lucrărilor. În cazul în care execuţia lucrărilor se prelungeşte se va prelungi fără costuri suplimentare şi durata prezentului contract pentru prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.
- Durata de execuţie a lucrărilor este de 6 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Având în vedere că lucrările ce se execută se referă la amenajarea terenului şi execuţia de utilităţi publice, deci lucrări exterioare, în cazul în care lucrările se suprapun pe perioada de iarnă (timp friguros, ploios) şi temperatura exterioară nu permite execuţia acestora, conform Normativului C16-84 privind realizarea lucrărilor pe timp friguros, acestea se sistează prin Notificare către autoritatea contractantă. Reluarea execuţiei se va face de asemenea prin Notificare din partea achizitorului.