Elaborarea documentaţii tehnico-economice -etapa proiect tehnic de execuţie şi detalii de execuţie, inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, pentru investiţiile din cadrul proiectului “Reabilitarea şi modernizarea birourilor vamale de frontieră de pe graniţa România-Moldova, respectiv birourile vamale Albiţa-Leuşeni, Sculeni, Giurgiuleşti-Girgiuleşti" ( RMCO), respectiv:
- lot 1 ...
Elaborarea documentaţii tehnico-economice -etapa proiect tehnic de execuţie şi detalii de execuţie, inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, pentru investiţiile din cadrul proiectului “Reabilitarea şi modernizarea birourilor vamale de frontieră de pe graniţa România-Moldova, respectiv birourile vamale Albiţa-Leuşeni, Sculeni, Giurgiuleşti-Girgiuleşti" ( RMCO), respectiv:
- lot 1 - Reabilitarea şi modernizarea Biroului Vamal de Frontieră ALBIŢA
-lot 2- Reabilitarea şi modernizarea Biroului Vamal de SCULENI.
Activităţile pe care contractantul le va realiza, vor include, dar nu se va rezuma la următoarele servicii prezentate în cuprinsul de mai jos şi care sunt descrise în cele ce urmează:
- Elaborarea Proiectului tehnic de execuţie, inclusiv a detaliilor de execuţie, verificate prin verificatori atestaţi la toate cerinţele conform legii 10;
- Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor (acordare asistenţă tehnică pentru fiecare fază determinantă indicată în proiectul tehnic, acordare asistenţă suplimentară, la solicitarea autorităţii contractante, elaborare certificat energetic - anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, elaborare program de urmărire a comportării lucrării în timp, dacă este solicitat, participarea la recepţia lucrărilor, participare la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea
I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare .
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de
clarificare/informatiilor suplimentare:
- primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
- al doilea termen - limita : cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .