În cadrul acestei proceduri, se propun servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice (Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii – D.A.L.I. şi Proiect Tehnic + Detalii de Execuţie – PthDE) şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului, pentru aripa stângă a corpului C1, etaj 5, cu o suprafaţă construită de aproximativ 572 mp, în care se va integra şi Proiectul Tehnic existent pentru aripa dreaptă a aceluiaş...
În cadrul acestei proceduri, se propun servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice (Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii – D.A.L.I. şi Proiect Tehnic + Detalii de Execuţie – PthDE) şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului, pentru aripa stângă a corpului C1, etaj 5, cu o suprafaţă construită de aproximativ 572 mp, în care se va integra şi Proiectul Tehnic existent pentru aripa dreaptă a aceluiaşi corp de clădire cu o suprafaţă construită de 780 mp, rezultând reabilitarea întregului nivel 5 al corpului de clădire C1, cu o suprafaţă construită de 1.352 mp.
Elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru realizarea obiectivului de investiţii "Reabilitarea serviciilor spitaliceşti în domeniul medicinei cardiovasculare la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenta Arad", se va face prin consultarea şi integrarea Proiectului tehnic existent, pentru suprafaţa de 780 mp, astfel încât să nu existe necorelări între fluxurile medicale şi instalaţiile prevăzute pentru ambele proiecte pe întreg nivelul clădirii.
Scopul prezentului proiect este refuncţionalizarea interioară prin recompartimentări, refacere finisaje interioare, înlocuire tâmplării şi propunere/înlocuire/reîntregiri instalaţii pentru corpul C1, etaj 5, secţia cardiologie din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad şi presupune realizarea următoarelor etape:
Completare şi însuşire Temă de proiectare;
Completare Expertiză tehnică;
Întocmire documentaţii pentru avize şi acorduri şi obţinerea lor, întocmire studii specifice, conform Certificatului de Urbanism şi specifice domeniului în care se încadrează investiţia, specifice fazei DALI.
Contravaloarea taxelor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor va fi suportată de Autoritatea Contractantă – Judeţul Arad;
Elaborare documentaţie tehnico-economică, faza D.A.L.I. – Documentaţie de Avizare a lucrărilor de intervenţie - cu prezentarea a două soluţii tehnico-economice, conform cadru – conţinut HG 907/2016;
Întocmire documentaţii pentru avize şi acorduri şi obţinerea lor, specifice fazei DTAC+DTOE, conform Certificatului de Urbanism şi specifice domeniului în care se încadrează investiţia, necesare obţinerii Autorizaţiei de construire. Contravaloarea taxelor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor va fi suportată de Autoritatea Contractantă – Judeţul Arad;
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza DTAC + DTOE pentru Autorizaţia de construire, inclusiv verificarea documentaţiei de către verificatori de proiecte atestaţi, depunerea lor pentru obţinerea Autorizaţiei de construire şi obţinerea Autorizaţiei de construire;
Elaborarea PTh + DE inclusiv verificarea documentaţiei de către verificatori de proiecte atestaţi, conform cadru – conţinut HG 907/2016;
Asistenţă tehnică din partea proiectantului.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. art. 161 din Lg 98/2016.