Contractul are ca scop Servicii de elaborare documentaţii tehnice, faza SF, DTAC, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "Execuţie rezervor de apă la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, inclusiv sisteme de racordare la hidranţi şi drencere"
Etapa 1 - Elaborare documentaţie tehnică : Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu Geotehnic verificat la cerinţa Af (verificarea S...
Contractul are ca scop Servicii de elaborare documentaţii tehnice, faza SF, DTAC, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "Execuţie rezervor de apă la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, inclusiv sisteme de racordare la hidranţi şi drencere"
Etapa 1 - Elaborare documentaţie tehnică : Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu Geotehnic verificat la cerinţa Af (verificarea Studiului geotehnic intră în sarcina Autorităţii Contractante), Studiu topografic vizat ANCPI, expertiză tehnică pentru cerinţa securitate la incendiu, obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor solicitate în Certificatul de urbanism şi alte studii/expertize considerate necesare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice.
Etapa 2 - Elaborare documentaţie tehnică: DTAC+PT+DDE+CS
Etapa 3 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului.
DURATA CONTRACTULUI
Durata de prestare a serviciilor este de 18 luni. Contractul este valabil şi produce efecte de la semnarea lui şi până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
• Etapa 1, respectiv etapa aferentă Elaborarea Documentaţiei tehnice: Elaborare Studiul de fezabilitate conform HG nr.907/2016, este de maxim 2 luni de la data semnării contractului;
• Etapa 2, respectiv etapa aferentă Elaborarea Documentaţiei tehnice: DTAC+PT+DDE+CS conform HG nr.907/2016, este de maxim 3 luni de la emiterea ordinului de începere a serviciilor, după semnarea procesului verbal de recepţie afer-ent Etapei 1;
• Etapa 3, respectiv etapa aferentă serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, se va derula pe o perioadă de 12 luni începând din momentul emiterii ordinului de începere a serviciilor, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant.
Valoarea totală estimată a serviciilor care vor fi supuse procedurii de achiziţie publică este de 168.067,23 lei, fără TVA,.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.