Obiectul achiziţiei îl reprezintă elaborarea documentaţiei tehnico-economice - Elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) pentru sediul vechi al judecătoriei şi a Studiului de fezabilitate (SF) pentru corpurile C6 şi C8, Devizul general pe întreaga lucrare, Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC), Proiect de Organizare a Execuţiei lucrărilor (POE), Proiect pentru Aut...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă elaborarea documentaţiei tehnico-economice - Elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) pentru sediul vechi al judecătoriei şi a Studiului de fezabilitate (SF) pentru corpurile C6 şi C8, Devizul general pe întreaga lucrare, Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC), Proiect de Organizare a Execuţiei lucrărilor (POE), Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Desfiinţare (PAD), Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor, Proiect Tehnic (PT), Caiete de sarcini (CS), Detalii de execuţie (DE), inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor, elaborarea Certificatului de Performanţă Energetică, după finalizarea execuţiei lucrărilor, înscrierea în cadastru a lucrărilor şi modificărilor aduse construcţiei aferentă obiectivului de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi extindere Sediul Judecătoriei Baia de Aramă", după cum urmează:
Faza I - Elaborare Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) pentru sediul vechi al judecătoriei şi a studiului de fezabilitate (SF) pentru corpurile C6 şi C8, devizul general pe întreaga lucrare;
Faza II - Elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC), Proiect de Organizare a Execuţiei lucrărilor (POE), Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Desfiinţare (PAD) şi Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism nr. 88/16.05.2022;
Faza III - Elaborare Proiect Tehnic (PT), Caiete de sarcini (CS) şi detalii de execuţie (DE);
Faza IV Prestarea serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului;
Faza V - Elaborare Certificat de performanţă energetică după finalizarea execuţiei lucrărilor.
Durata de execuţie pentru faza I, faza II şi faza III este de 100 de zile calendaristice, ofertantul prezentând un grafic de prestare a serviciilor aferent fiecărei faze.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 5-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea oofertelor.