Contractul are ca scop elaborare documentaţie tehnică pentru etapele: Audit energetic, S.F. completat cu elemente specifice din D.A.L.I. , PAC (inclusiv obţinerea Autorizaţiei de construire), PT+DE, Asistenţă tehnică din partea proiectantului în perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv obţinerea Certificatului de performanţă energetică) pentru investiţia ,,Extinderea şi dotarea Ambulatoriului de specialitate din cadrul S...
Contractul are ca scop elaborare documentaţie tehnică pentru etapele: Audit energetic, S.F. completat cu elemente specifice din D.A.L.I. , PAC (inclusiv obţinerea Autorizaţiei de construire), PT+DE, Asistenţă tehnică din partea proiectantului în perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv obţinerea Certificatului de performanţă energetică) pentru investiţia ,,Extinderea şi dotarea Ambulatoriului de specialitate din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău” detaliat în următoarele etape:
Etapa I –Audit energetic;
Etapa II- Elaborare Studiu de fezabilitate completat cu elemente specifice din D.A.L.I.;
Etapa III – Elaborare Documentaţie tehnică faza PAC, cu obţinerea Autorizaţiei de construire;
Etapa IV – Elaborare Documentaţie tehnică faza PT+DE;
Etapa V - Asistenţă tehnică din partea proiectantului în perioada de execuţie a lucrărilor inclusiv obţinerea Certificatului de performanţă energetică pentru noua clădire.
Valoarea totală estimată a investiţiei supusă achiziţiei publice este de 64.588,50 lei fără TVA din care pentru :
• Etapa I – 4.650,00 lei fără TVA;
• Etapa II – 25.575,00 lei fără TVA din care:
o SF – 13.950,00 lei fără TVA;
o Studiul geotehnic - 4.650,00 lei fără TVA;
o Studiul de specialitate privind verificarea structurii existente şi a fundaţiilor, după definitivarea soluţiei de supraetajare, conform expertizei tehnice existente – 6.975,00 lei fără TVA;
• Etapa III - 6.100,80 lei fără TVA;
• Etapa IV - 18.600,00 lei fără TVA;
• Etapa V - – 9.662,70 lei fără TVA.
Durata contractului este de 36 luni de la semnarea acestuia, defalcat astfel:
Termenul pentru Etapa I este de 1 lună de la semnarea contractului de servicii.
Pentru Etapa II, durata de realizare a documentaţiei este de 3 luni de la emiterea Ordinului de începere pentru această etapă.
Pentru Etapa III, durata de realizare a acestei etape este de 3 luni de la emiterea Ordinului de începere pentru această etapă.
Pentru Etapa IV , durata de realizare a acestei etape este de 3 luni de la emiterea Ordinului de începere pentru această etapă
Etapa V se va realiza pe toată perioada de execuţie a lucrărilor, o lună înainte de începerea lucrărilor şi o lună după efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor. Această etapă începe în baza Ordinului de începere emis de către Autoritatea Contractantă pentru această etapă şi se încheie cu obţinerea Certificatului de performanţă energetică pentru noua clădire.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15
Autoritatea Contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări transmise de operatorii economici până în a 10-a zi dinainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.