Planul variantei ocolitoare Sibiu sud, prevede un traseu care începe din DN1, de pe teritoriul comunei Cristian, ocoleşte teritoriul Aeroportului Sibiu, leagă partea vestică a Turnişorului de Tilişca şi Valea Aurie, traversează Calea Poplăcii şi iese, prin pădure, în zona Şcolii de Câini, ajunge la Calea Cisnădiei şi apoi traversează Cartierul Arhitecţilor, trece prin zona Avangarden şi iese în zona Dedeman, de unde poate f...
Planul variantei ocolitoare Sibiu sud, prevede un traseu care începe din DN1, de pe teritoriul comunei Cristian, ocoleşte teritoriul Aeroportului Sibiu, leagă partea vestică a Turnişorului de Tilişca şi Valea Aurie, traversează Calea Poplăcii şi iese, prin pădure, în zona Şcolii de Câini, ajunge la Calea Cisnădiei şi apoi traversează Cartierul Arhitecţilor, trece prin zona Avangarden şi iese în zona Dedeman, de unde poate fi continuat spre DN1 şi viitoarea autostradă spre Piteşti. Efectele secundare vor fi fluidizarea traficului urban, reducerea zgomotului în zonele tranzitate astăzi de maşini, reducerea poluării.Suprafaţa terenului pe care îl va ocupa viitoarea variantă ocolitoare este de aproximativ 120.000mp.
În secţiune transversală, drumul judeţean propus este preconizat a fi constituit din următoarele elemente:-platformei drumului judeţean care trebuie să cuprindă partea carosabilă formată din minim 2 benzi de circulaţie cu o lăţime de minim 3 m, acostamente de minim 0,75 m, şanţuri de minim 1m , zone de siguranţă de minim 1,5m.
-două poduri cu o laţime de minim 7,8 m şi trotuare de o parte şi alta a acestuia de minim 1,2m.
-2 intersecţii noi la drumul naţional DN1(E81) .
Drumul va fi dotat cu elementele de semnalizare corespunzătoare.
Durata contractului este de 60 de zile.