Obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedură de achiziţie publică constă în prestarea serviciilor de elaborare a Strategiei de comunicare publică la nivelul judeţului Vrancea, în cadrul proiectului "Inovare şi performanţă în administraţia publică a Consiliului Judeţean Vrancea", cod proiect 136088, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă.
Consiliul Judeţean Vrancea, în calitate de...
Obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedură de achiziţie publică constă în prestarea serviciilor de elaborare a Strategiei de comunicare publică la nivelul judeţului Vrancea, în cadrul proiectului "Inovare şi performanţă în administraţia publică a Consiliului Judeţean Vrancea", cod proiect 136088, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă.
Consiliul Judeţean Vrancea, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează servicii de elaborare strategie de comunicare la nivelul judeţului Vrancea, activitate ce va fi realizată cu respectarea următoarelor etape:
1. Analiza mijloacelor de comunicare actuale;
2. Elaborarea unei strategii de comunicare unitare la nivelul instituţiei, elaborarea unui plan de măsuri de intervenţie coerentă în scopul creşterii încrederii publice în autorităţile administraţiei publice locale, precum şi a unei metodologii de monitorizare a nivelului de percepţie şi a cauzelor care îl generează;
3. Strategia de comunicare va fi prezentată/definitivată în urma unor ateliere de lucru şi, eventual, a unei conferinţe, în funcţie de condiţiile existente. Este necesară asigurarea de experţi în comunicare (aceiaşi experţi car au contribuit la elaborarea strategiei de comunicare) pentru moderarea, colectarea comentariilor/observaţiilor şi operarea schimbărilor aferente în strategie;
4. Pe baza strategiei de comunicare contractantul va fundamenta o strategie de branding la nivelul instituţiei.
Strategia de comunicare publică a Consiliului Judeţean Vrancea va avea ca obiectiv instaurarea în rândul cât mai multor cetăţeni din judeţul Vrancea a unui climat de încredere în acţiunile Consiliului Judeţean Vrancea, în capacitatea lui de a răspunde nevoilor societăţii civile într-o manieră la nivelul standardelor europene.
Strategia îşi propune crearea şi menţinerea unei imagini pozitive, uşor de reţinut, a Consiliului Judeţean Vrancea, la nivelul publicului: locuitori ai judeţului, instituţii publice, societăţi comerciale, ONG-uri, parteneri externi etc.
Strategia de Comunicare Publica va avea un rol important în îmbunătăţirea imaginii Consiliului Judeţean Vrancea în faţa cetăţenilor, dar şi pentru creşterea gradului de încredere a acestora în aceasta instituţie, fiind motivaţi să se implice activ în dezvoltarea locală a Judeţului Vrancea.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile. Autoritatea contractanta va răspunde, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare, o singura data, respectiv în a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.