Feedback
I.D.: 77118386

Servicii de elaborare a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, asigurarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Sistem integrat de securitate aeroportuară" (SISA)

Data publicarii
06.01.23 Exista 190.551 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45222300-2
Pretul estimativ:
102.131.824,36 RON - 102.131.824,36 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul desfăşurării prezentei proceduri de atribuire îl reprezintă atribuirea unui contract de achiziţie sectorială având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a Proiectului Tehnic şi a detaliilor de execuţie, realizarea pe baza acestuia a lucrărilor de execuţie pentru obiectivul "Sistem integrat de securitate aeroportuară" (SISA) cu asigurarea inclusiv a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.Pri...
Scopul desfăşurării prezentei proceduri de atribuire îl reprezintă atribuirea unui contract de achiziţie sectorială având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a Proiectului Tehnic şi a detaliilor de execuţie, realizarea pe baza acestuia a lucrărilor de execuţie pentru obiectivul "Sistem integrat de securitate aeroportuară" (SISA) cu asigurarea inclusiv a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.Prin contractul supus prezentei proceduri se vor achiziţiona servicii de proiectare (întocmirea P.A.C., P.O.E., a documentaţiilor pentru obţinere avize, a proiectelor tehnice, a detaliilor de execuţie, şi a oricăror documente/studii conexe acestora, verificarea tehnică de specialitate şi asistenţa tehnică din partea proiectantului) şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Sistem integrat de securitate aeroportuară" (SISA).VALOAREA ESTIMATĂ este de 102.131.824,36 lei fără TVA, formata din:Cap.1.2 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului = 39.639.381,98 lei Cap.2 - Utilităţi: = 1.691.559,70 lei Cap.3.5.4 - Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor = 551.430,72 lei Cap. - 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 1.087.818,92 lei Cap.3.2 - Documentaţii – suport si cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri si autorizatii = 18.500,00 lei Cap.3.8 - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor = 217.563,79 lei Cap. 4.1 - Construcţii si instalaţii = 28.008.532,00 lei Cap.4.2 - Montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale = 1.864.343,33 leiCap.4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj= 27.304.572, 28 leiCap. 4.5 - Dotări = 11.006,00 leiCap. 5 Alte cheltuieli = 1.737.115,64 lei În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare sunt adresate în termenul prevăzut la Secţiunea I.3, autoritatea contractantă va publica în SEAP răspunsul ,în mod consolidat, în a 11- a zi înainte de termenul stabilit prin anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va organiza o vizită la amplasament în a optsprezecea zi dinaintea termenului de depunere a ofertelor stabilit prin anunţul de participare, aceasta urmând să se finalizeze cu un proces-verbal în cadrul căruia se vor consemna principalele elemente discutate. În acest fel, se asigură operatorilor economici un termen de 2 zile de la sesiunea de vizitare a amplasamentului pentru formularea de solicitări de clarificări înlăuntrul termenului stabilit în cadrul documentaţiei de atribuire pentru solicitarea clarificărilor.În acest sens, operatorii economici interesaţi de vizitarea amplasamentului vor transmite cu cel putin 24 h înaintea efectuării vizitei cererile lor sub forma unor solicitări de clarificări, insotite de o împuternicire din partea reprezentantului companiei si copie dupa cartea de identitate a persoanei care va participa la respectiva vizită. Entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a furniza din oficiu odată cu publicarea în SEAP a răspunsurilor consolidate la clarificările primite de către aceasta, eventuale menţiuni suplimentare (date/informaţii/documente) rezultate a fi utile în urma sesiunii de vizitare a amplasamentului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice (fazele D.T.A.C, P.T, D.E.) şi realizarea pe baza acesteia a lucrărilor de execuţie pentru edificarea unei construcţii cu destinaţia “Terminal plecări curse externe", cu asigurarea inclusiv a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului  
Proiectare si executie lucrari pentru proiectul “REALIZARE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA ALBINA SI GOSPODARIE DE APA IN LOCALITATEA MOSNITA VECHE, COMUNA MOSNITA NOUA PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY" 01.08.23
Achiziţionare servicii şi lucrări constând în realizare proiect tehnic şi detalii de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţie pentru proiectul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Oraşul Jimbolia prin investiţii în obiective culturale şi infrastructură" cod SMIS 125571": LOT 1: Achiziţionare servicii de întocmire proiect tehnic şi detalii de execuţie, servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţie pentru componenta A "Reabilitare şi dotare Teatru de vară - Str. Republicii, Nr. 37, Oraşul Jimbolia, Judeţ Timiş" LOT 2: Achiziţionare servicii de întocmire proiect tehnic şi detalii de execuţie, servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de contrucţie pentru componenta B "Îmbunătăţirea spaţiului urban prin reabilitarea trotuarelor pe strada Calea Mărăşeşti din zona de periferie a oraşului Jimbolia" 04.08.20
"IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI ORASULUI DETA PRIN CREAREA DE NOI STRUCTURI SOCIALE" –servicii de proiectare tehnica (PT+DDE+DTAC), asistenta din partea proiectantului şi executie lucrari: LOT 1: “Imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Deta prin crearea de noi structuri sociale"orasul Deta, str. Termal, nr.17A, judetul Timis; LOT 2: Amenajare rigole si parcare pe strada Padurii si realizare pista de biciclete si trotuar pe strada Termal, Oras Deta, Jud.Timis" 12.01.21
Proiectare si executie lucrari pentru proiectul “REALIZARE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA ALBINA SI GOSPODARIE DE APA IN LOCALITATEA MOSNITA VECHE, COMUNA MOSNITA NOUA PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY"  
Proiectare si execuţie lucrări pentru proiectul :"ÎNFIINŢARE ŞCOALĂ COMUNA MOŞNIŢA NOUĂ ÎN REGIM P ŞI ÎMPREJMUIRE" 07.03.23
Proiectare si execuţie lucrări pentru proiectul :"ÎNFIINŢARE ŞCOALĂ COMUNA MOŞNIŢA NOUĂ ÎN REGIM P ŞI ÎMPREJMUIRE" 07.03.23
Proiectare si execuţie lucrări pentru proiectul :"ÎNFIINŢARE ŞCOALĂ COMUNA MOŞNIŢA NOUĂ ÎN REGIM P ŞI ÎMPREJMUIRE" 07.06.22
Proiectare si execuţie lucrări pentru proiectul :"ÎNFIINŢARE ŞCOALĂ COMUNA MOŞNIŢA NOUĂ ÎN REGIM P ŞI ÎMPREJMUIRE" 07.06.22
Proiectare PTh, asistenta din partea proiectantului si executie lucrari: "Renovarea energetică pentru clădiri rezidenţiale multifamiliale din orasul Deta- Lot 3" strada Elena Ghenescu: Bl. B11, Sc. B, si Zona Targu Mare: Bl. P1, Sc. A, B , Bl. P4, Bl. P5, Bl. Z4, Sc. A, B, Oraşul Deta, jud. Timis