Feedback
I.D.: 71861607

Servicii de elaborare a Planului de acţiune pentru mediu la nivelul judeţului Mehedinţi

Data publicarii
04.08.22 Exista 64.077 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 90712000-1
Termenul limita pentru depunere:
16.08.22
Pretul estimativ:
219.312,00 RON - 219.312,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.08.22 Publicat la 10.08.22 Publicat la 13.08.22
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii este întocmirea Planului de acţiune pentru mediu la nivelul judeţului Mehedinţi (PAM) din judeţul Mehedinţi şi acordarea de asistenţă tehnică pe toată durata de aprobare a acestuia şi completarea acestuia conform solicitărilor autorităţilor competente. Realizarea documentaţiei Planului de acţiune pentru mediu la nivelul judeţului Mehedinţi (PAM) reprezintă un instrument de implementare a po...
Obiectul contractului de servicii este întocmirea Planului de acţiune pentru mediu la nivelul judeţului Mehedinţi (PAM) din judeţul Mehedinţi şi acordarea de asistenţă tehnică pe toată durata de aprobare a acestuia şi completarea acestuia conform solicitărilor autorităţilor competente. Realizarea documentaţiei Planului de acţiune pentru mediu la nivelul judeţului Mehedinţi (PAM) reprezintă un instrument de implementare a politicilor de mediu la nivel judeţean pe termen scurt, mediu şi lung necesar pentru soluţionarea problemelor de mediu prin abordarea principiilor dezvoltării durabile şi în deplină concordanţă cu planurile, strategiile şi alte documente legislative specifice, existente la nivel local, regional şi naţional. Serviciile sunt descrise pe larg in caietul de sarcini. 1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. 2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu