Feedback
I.D.: 87043737

Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investitii "Reducerea riscului la inundatii a municipiului Dorohoi, jud. Botosani"

Data publicarii
18.09.23 Exista 189.175 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractului de servicii de elaborarea documentaţiilor tehnico-economice (faza studiu de fezabilitate) pentru obiectivul de investiţii " Reducerea riscului la inundaţii a municipiului Dorohoi, jud. Botoşani" Prestatorul are obligaţia de a realiza activităţile din prezentul contract cu respectarea următoarelor: - Prestatorul are obligaţia de a elabora S.F. conform prevede...
Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractului de servicii de elaborarea documentaţiilor tehnico-economice (faza studiu de fezabilitate) pentru obiectivul de investiţii " Reducerea riscului la inundaţii a municipiului Dorohoi, jud. Botoşani" Prestatorul are obligaţia de a realiza activităţile din prezentul contract cu respectarea următoarelor: - Prestatorul are obligaţia de a elabora S.F. conform prevederilor din Hotararea Guvernului nr. 907/2016 cu modificarile si completarile ulterioare privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. - Prestatorul are obligaţia de a elabora S.F. cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini. - Prestatorul are obligaţia de a intocmi studiile de specialitate (studii topografice, măsurători batimetrice, studii geotehnice/hidrogeologice/geofizice (dupa caz), studii hidrologice, calcule hidraulice, alte studii de specialitate necesare în funcţie de specificul investiţiei), cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini. - Prestatorul are obligaţia de a intocmi documentatiile necesare pentru obtinerea Certificatului de urbanism conform prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii cu modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul cu modificările şi completările ulterioare şi cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini. - Prestatorul are obligaţia de a intocmi documentatiile necesare pentru obtinerea avizelor/ acordurilor cuprinse in Certificatul de urbanism, cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini. - Este necesară exproprierea pentru cauză de utilitate publica a terenurilor ce urmeaza a fi ocupate de lucrarile prevăzute prin proiect, Prestatorul are obligaţia de a elabora documentatii tehnice privind exproprierea terenurilor întocmite in conformitate cu prevederile legale: Legea nr. 255 din 14.12.2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, Hotărârea Guvernului nr. 53 /2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 255/2010; Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, Ordinul A.N.C.P.I. nr. 1 din 7.01.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, Legea nr. 46/2008 - Codul silvic, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi a Ordinului nr. 694/2016 emis de Ministerul mediului, apelor şi pădurilor, pentru ocuparea definitivă şi temporară a terenurilor necesare realizării următoarelor obiecte in cadrul proiectului, Legea Apelor nr. 107 / 1996, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini. - Prestatorul are obligaţia de a elabora documentatiile necesare in cadrul procedurii de mediu EA, EIM si obtinerea acordului de mediu, Studiul de evaluare a impactului investitiei asupra corpului de apa (SEICA), conform prevederilor Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini. - Prestatorul are obligaţia ca în cadrul S.F. să elaboreze analiza opţiunilor, cu respectarea integrală a cerinţelor din Caietul de sarcini si a prevederilor legale in vigoare. - Prestatorul are obligaţia de a intocmi documentaţia tehnica necesară pentru obţinerea avizului de gospodărirea apelor, precum şi toate documentele solicitate în vederea obţinerii acestuia (în funcţie de solicitări). - Ofertantul va susţine documentaţiile tehnico-economice în şedinţele Consiliului Tehnico-Economic Administraţia Bazinală de Apă Prut - Bârlad, Consiliului Tehnico-Economic Administraţia Naţională “Apele Romane", Consiliului Tehnico-Economic Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Consiliului Tehnico-Economic interministerial (daca va fi cazul). Aprobarea documentaţiilor tehnico-economice se face în conformitate cu Legea nr. 500/2002, actualizată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice faza SF, pentru obiectivul de investitii "Reducerea riscului la inundaţii a municipiului Dorohoi, jud. Botoşani"  
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare constând în realizarea documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Extinderea structurii spaţiilor medicale ale Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Sf. Maria" Iaşi" - LOTUL I – ETAPA I  
Servicii de catering, respectiv pregatirea, prepararea şi livrarea zilnica a mesei calde pentru elevii SCOLII GIMNAZIALE COSTULENI COMUNA COSTULENI JUDETUL IAŞI  
SERVICII DE CATERING IN VEDEREA FURNIZARII DE MASA CALDA IN REGIM DE CATERING PENTRU ELEVII DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE "PETRU RARES" HARLAU  
CONTRACT DE PROIECTARE, VERIFICARE PROIECT, ASISTENŢĂ TEHNICĂ ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI_CODUL PROIECTULUI 2019-I-756 AÎI “Lucrări de realizare a rezervei de apă pentru stins incendii, rezervei de apă potabilă şi reabilitarea sistem de alimentare cu apă şi hidranţi exteriori şi interiori în cazarma 756 Iaşi"  
Servicii pentru elaborarea documentației tehnico-economice – faza Studiu de fezabilitate pentru” Extinderea Transportului Terestru prin dezvoltarea serviciilor de tren urban și metropolitan în Zona Metropolitană Iași” 30.12.24
Servicii pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice – faza Studiu de fezabilitate pentru" Extinderea Transportului Terestru prin dezvoltarea serviciilor de tren urban şi metropolitan în Zona Metropolitană Iaşi" 30.12.24
Servicii pentru elaborarea documentației tehnico-economice – faza Studiu de fezabilitate pentru” Extinderea Transportului Terestru prin dezvoltarea serviciilor de tren urban și metropolitan în Zona Metropolitană Iași” 14.01.25
Contract de achiziţie publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENŢĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII" SFÂNTA MARIA" IAŞI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Servicii proiectare privind Lot 1 - Reabilitarea retelei de canalizare exterioara in cadrul Centrului de Servicii Sociale Ion Holban, Iasi, jud.Iaşi - expertiza tehnică şi documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii Lot 2 - Modernizarea centralei termice din cadrul Centrului de Servicii Sociale C.A. Rosetti,nr.11-15, Iaşi - expertiza tehnică şi documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii Lot 3 - Modernizarea centralei termice din cadrul Centrului de Servicii Sociale 30.08.18