Avand in vedere obiectul contractului, respectiv elaborarea documentaţiilor tehnice D.T.A.C.+D.T.O.E., documentaţii pentru obţinere avize/acorduri, PT + Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Liste de cantităţi, verificare proiect pe specialisti, asistenţă tehnică din partea proiectantului precum şi execuţia lucrărilor si organizare de santier pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a blocului de locuinte 8 - B-d...
Avand in vedere obiectul contractului, respectiv elaborarea documentaţiilor tehnice D.T.A.C.+D.T.O.E., documentaţii pentru obţinere avize/acorduri, PT + Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Liste de cantităţi, verificare proiect pe specialisti, asistenţă tehnică din partea proiectantului precum şi execuţia lucrărilor si organizare de santier pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a blocului de locuinte 8 - B-dul decebal din Municipiul Deva", cod SMIS 120393, scopul, respectiv obiectivul general al proiectului, il reprezinta cresterea eficientei energetice a blocului de locuinte 8 de pe b-dul Decebal din Municipiul Deva, prin reducerea consumului de energie destinata incalzirii locuintelor. Obiectivele specifice ale proiectului avute in vedere sunt urmatoarele:
• reducerea emisiilor anuale de CO2 cu peste 40% la finalizarea lucrarilor;
• atingerea unui consum anual specific de energie pentru incalzire la finalizarea lucrarilor mai mic de 90kWh/m2an;
• reducerea consumului anual de energie primară cu peste 40% la finalizarea lucrărilor;
• reducerea consumului anual specific de energie primară cu peste 40% la finalizarea lucrărilor;
• trecerea la o clasă energetică superioară a unei cladiri rezidentiale - bloc 8 – B-dul Decebal, din municipiul Deva si a unui numar 102 gospodării (98 apartamente si spatiile comerciale de la parter).
Serviciile de proiectare vor fi prestate având la bază Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii şi indicatorii tehnico-economici.
În cadrul serviciilor de proiectare vor fi elaborate următoarele:
- Documentaţia tehnica pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.);
- Documentaţia tehnica de organizare a execuţiei lucrărilor (D.T.O.E.);
- Documentaţii necesare pentru obţinere avize/acorduri;
- Proiect tehnic + Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Liste de Cantitati;
- Verificarea tehnica a proiectarii;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor.
Lucrările de baza si lucrarile rezultate ca necesare de efectuat in urma lucrarilor de baza sunt:
A. Lucrări de reabilitare termică a anvelopei
• Izolarea termică a faţadelor – parte opacă
• Izolarea termică a faţadei – parte vitrata – Înlocuirea tâmplăriei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului în bloc
• Închiderea balcoanelor şi/sau logiilor cu tâmplărie termoizolantă, inclusiv termoizolarea termică a parapeţilor sau înlocuirea acestora
• Termo-hidroizolarea acoperişului de tip terasă –
• Izolarea termică a planşeului peste subsol-
B. Alte activitati care conduc la indeplinirea realizarii obiectivelor componentei
• Înlocuirea lifturilor – se vor inlocui cele 3 lifturi cu dimensiunile 800x1200x2130 mm;
Lucrari impuse pentru inlocuirea lifturilor:
-Demontarea liftului existent;
-Procurarea, livrarea, montarea si punerea in functiune a liftului nou;
-Intocmirea documentelor solicitate de inspectorul de specialitate din cadrul ISCIR, pentru fiecare etapa a montarii precum si intocmirea instructiunilor de exploatare si calculul eficientei energetice emise pentru liftul montat;
-Verificarea rezistentei prizei de pamant si eventual refacerea acesteia, care se va realiza cu un operator autorizat.
-Intocmirea documentatiei tehnice de prezentare a lucrarilor de montare si a documentatiei tehnice de autorizare a functionarii ascensorului si avizarea acestora la ISCIR.
C. Măsurile conexe care contribuie la implementarea componentei (care nu conduc la creşterea eficienţei energetice) - includ lucrari de intervenţie/activităţi aferente investiţiei de bază. Conform DALI anexat acestea sunt: -Repararea elementelor de construcţie ale faţadei care prezintă potenţial pericol de desprindere şi/sau afectează funcţionalitatea blocului de locuinţe; Repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei; Demontarea instalaţiilor şi a echipamentelor montate aparent pe faţadele/terasa blocului de locuinţe, precum şi montarea/remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenţie; Refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie; Repararea trotuarelor de protecţie, în scopul eliminării infiltraţiilor la infrastructura blocului de locuinţe; Măsuri de reparaţii/consolidare a clădirii, acolo unde este cazul, Repararea/înlocuirea instalaţiei de distribuţie a apei reci şi/sau a colectoarelor de canalizare menajeră şi/sau pluvială din subsolul blocului de locuinţe până la căminul de branşament/de racord; Refacerea finisajelor interioare aferente spaţiilor comune din bloc-casa scării, dotarea cu Elevator cu senile pt.transport pe scari persoane cu handicap etc.).
D. Organizare de santier
Numarul de zile pana la care operatorii economici pot adresa intrebari/clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 11 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 6 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.