Obiectivul contractului il constituie elaborarea documentaţiilor tehnico-economice in etapa de autorizare a executării lucrărilor (DTAC), proiect tehnic (PT) si detalii de executie (DE), asistenta tehnica din partea proiectantului.
Pentru toate componentele proiectului se va realiza proiectarea la nivel de Proiect tehnic, cu respectarea variantei promovate prin Studiul de Fezabilitate:
o Componenta de infrastructura rutie...
Obiectivul contractului il constituie elaborarea documentaţiilor tehnico-economice in etapa de autorizare a executării lucrărilor (DTAC), proiect tehnic (PT) si detalii de executie (DE), asistenta tehnica din partea proiectantului.
Pentru toate componentele proiectului se va realiza proiectarea la nivel de Proiect tehnic, cu respectarea variantei promovate prin Studiul de Fezabilitate:
o Componenta de infrastructura rutiera
o Componenta statii de transport public
o Componenta centrala: dispecerat/autobaza
o Componenta vehicule transport public – furnizarea vehiculelor nu face obiectul acestui contract
o Componenta de ticketing – furnizarea echipamentelor nu face obiectul acestui contract
o Componenta de management al traficului şi acordare a priorităţii pentru vehiculele de transport public în locaţiile semaforizate – furnizarea echipamentelor nu face obiectul acestui contract
o Componenta de bike-sharing – furnizarea echipamentelor nu face obiectul acestui contract
o Dimensionarea managementului operational la nivelul Proiectului - se refera la licentele si aplicatiile necesare functionarii intre toate componentele Proiectului (dispecerat/autobza, management trafic, compatibilitatea sistemului de ticketing cu automatele vanzare titluri de transport, validatoarele duale din vehiculele achizitionate si sistemul de inchiriere a bicicletelor) - furnizarea licentelor si aplicatiilor precum si a automatelor de vanzare titluri de transport face obiectul unui contract de furnizare separat
o Dimensionarea compatibilitatii intre toate componentele Proiectului - se refera la compatibilitatea dintre elementele de samaforizare adaptiva si a componentei de prioritate transport public aferente managementului traficului si sistemele de comunicatii cu statiile de transport public si vehiculele achizitionate prin proiect, compatibilitatea dintre componentele sistemului de bike sharing cu centru de operare bike sharing - furnizarea sistemului de management trafic si sistem bike sharing fac obiectul unui contract de furnziare separat
Executia lucrarilor aferente implementarii celor 3 componente:
- componenta infrastructură rutiera
- componenta staţii de transport public, supraveghere video şi informare călători
- componenta centrală: dispecerat/autobază
Valoarea estimata a contractului este de 20.212.107,19 lei fara TVA, cu urmatoarele componente/activitati, conform devizului aprobat al Proiectului:
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 45.000 lei fara TVA
Cheltuieli pentru Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 627.671,21 lei fara TVA
Cheltuieli pentru investitia de baza: 19.098.066,02 lei fara TVA
• Componenta infrastructura rutiera – 13.578.525,53 lei fara TVA
• Componenta statii de transport public – 1.121.912,95 lei fara TVA
• Componenta dispecerat/autobaza – 4.397.627,54 lei fara TVA
Organizare de santier – 441.369,96 lei fara TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.