Obiectul contractului il constituie elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru proiectul "Renovare energetică a clădirilor rezidenţiale muntifamiliale din zona centrală a municipiului Suceava din cadrul Asociaţiei de proprietari Centru", pentru un numar de 9 blocuri, respectiv :
- Bloc 1A, 1B, 1C Aleea Ion Gramada nr. 1, nr. 5, nr. 7 ;
- Bloc 3A (scara A+B) strada Nicolae Balcescu nr. 2
- Bloc 3B (scara A+B), stra...
Obiectul contractului il constituie elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru proiectul "Renovare energetică a clădirilor rezidenţiale muntifamiliale din zona centrală a municipiului Suceava din cadrul Asociaţiei de proprietari Centru", pentru un numar de 9 blocuri, respectiv :
- Bloc 1A, 1B, 1C Aleea Ion Gramada nr. 1, nr. 5, nr. 7 ;
- Bloc 3A (scara A+B) strada Nicolae Balcescu nr. 2
- Bloc 3B (scara A+B), strada Nicolae Balcescu nr. 2
- Bloc 3C (scara A+B) strada Nicolae Balcescu nr. 2,
- Bloc 3D scara A strada Ana Ipatescu nr. 9,
- Bloc 32 (scara A+B) strada Stefan cel Mare nr. 17,
- Bloc 8 (scara A+B+C+D) strada Stefan cel Mare nr. 3
Serviciile constau în:
• elaborare Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI), conform HG 907/2016, inclusiv verificarea acesteia conform HG 742/2018;
• elaborare documentaţie pentru obţinerea Avizelor şi Acordurilor, conform certificatului de urbanism, inclusiv obţinerea lor. Depunerea documentaţiei tehnice în vederea obţinerii avizelor/acordurilor cade în sarcina prestatorului/ proiectantului, iar plata acestora, în sarcina Beneficiarului
• DTAC, DTOE;
• elaborare Proiect Tehnic şi Detalii de Execuţie, inclusiv verificare de verificatori atestaţi conform HG 742/2018;
• soluţia tehnică trebuie să includă şi soluţiile tehnice pentru branşamentele la reţelele tehnico-edilitare (apă, canalizare, energie electrică, gaz, telecomunicaţii), dacă este cazul;
• asistenţă tehnică din partea prestatorului pentru documentaţiile elaborate pe parcursul evaluării acestora de către finanţator (ex. posibile clarificări solicitate de către organismele de control, etc)
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 7 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de 5 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.