Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 17 zile înainte
de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificări/informații supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 17 zile înainte
de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire în a 5-a zi înainte de data limită de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limita stabilită.Serviciile
aferente Serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economice – faza Studiu de Fezabilitate pentru prima etapă a proiectului
”Introducerea și, ulterior, dezvoltarea serviciilor de tren urban și metropolitan București – Ilfov”, traseu prioritar: București
Gara de Nord – Chitila – Scroviștea constau în elaborarea studiului de fezabilitate în conformitate cu legislația și reglementările
tehnice în vigoare.Studiul de fezabilitate va identifica și prezenta opțiunea investițională optimă pentru dezvoltarea unor
servicii feroviare eficiente, competitive și de succes în zona metropolitană: 1. planificarea integrată a noilor puncte de
oprire pe baza necesităților de mobilitate identificate în zonele de dezvoltare urbanistică și în jurul acestora;2. modernizarea
infrastructurii locale de acces existente prin amenajarea sau construcția de noi puncte de oprire, care să asigure conectarea
cu zonele rezidențiale / industriale, cu punctele nodale de transport – transport public auto, bicicliști, pietoni, etc;3.
identificarea locațiilor de tip Park & Ride în jurul punctelor de oprire, atât din punct de vedere tehnico-economic, cât și
operațional, ținând cont de necesitatea asigurării interoperabilității depline a infrastructurii feroviare din Nodul feroviar
București cu rețeaua feoviară TEN-T, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 1315/2013, Regulamentul Comisiei 1299/2014 și
Directiva de interoperabilitate 2008/57/CE. Scopul serviciilor solicitate este de a elabora documentațiile tehnico-economice
și urbanistice (SF, documentația necesară obținerii avizului de mediu, documentațiile pentru exproprierea terenurilor, dacă
este cazul, studii și expertize de specialitate conexe) pentru realizarea unui serviciu feroviar metropolitan.Obiectivul general
este de a oferi Autorității Contractante cea mai bună soluție pentru execuția infrastructurii aferente rețelei de bază a sistemului
de transport metropolitan, atât din punct de vedere tehnic cât și economic, într-o anumită perioadă de timp, cu încadrare
în buget, în conformitate cu standardele de calitate, mediu și muncă.Scopul îl reprezintă stabilirea documentelor și/ sau
activităților pe care proiectantul trebuie sa le elaboreze/ execute conform graficului de execuție pentru ca în final să livreze
Studiul de fezabilitate (SF) în conformitate cu legislația în vigoare la momentul realizării serviiciilor, inclusiv obținerea
avizelor, autorizațiilor și certificatelor necesare pentru realizarea investiției, precum și cererea de finanțare și documentația
de atribuire pentru faza următoare de implementare a investiției.Scopul investiției pe radiala București Gara de Nord – Chitila
- Scroviștea este asigurarea unui serviciu de transport regulat, cadențat, ecologic pentru publicul călător care circulă pe
acest traseu în sistem de navetă în limitele geografice ale regiunii București-Ilfov.