Feedback
I.D.: 64270887

Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (P.T.E. Rest de executat, PAC, POE, Asistenta tehnica, Actualizare deviz general) la obiectivul "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui " III

Data publicarii
03.12.21 Exista 86.497 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1 71310000-4
Termenul limita pentru depunere:
17.12.21
Pretul estimativ:
294.117,65 RON - 294.117,65 RON
Documente participare:
  1. CS- proced PT Rest exe- SOLESTI- 27.09.2021-semnat.pdf
  2. 4. Formulare Solesti-semnat.doc
  3. Draft contr- PT Rest exe- SOLESTI--semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie elaborarea documentaţiilor tehnico-economice (Proiect Tehnic de Executie (P.T.E.) cu evidentierea lucrarilor executate si a restului de executat, Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire (P.A.C.) – rest de executat, Proiectul de Organizare a Executiei Lucrarilor (P.O.E) – rest de executat, Asistenta tehnica, Actualizare Deviz General) pentru obiectivul de investiţii ...
Obiectul contractului îl constituie elaborarea documentaţiilor tehnico-economice (Proiect Tehnic de Executie (P.T.E.) cu evidentierea lucrarilor executate si a restului de executat, Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire (P.A.C.) – rest de executat, Proiectul de Organizare a Executiei Lucrarilor (P.O.E) – rest de executat, Asistenta tehnica, Actualizare Deviz General) pentru obiectivul de investiţii "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui ". CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire va fi initiata sub incidenta clauzei suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor de angajament cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajare cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Avand in vedere dispozitiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor de angajament cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele de angajament nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c. din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare de vreun prejudiciu cauzat in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui astfel de prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 6 luni, astfel incat, in cazul in care conditia semnarii contractului de finantare nu este indeplinita, procedura de atribuire este anulata. Nota: Termenul pana la care operatorii economici pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare asa cum s-a mentionat la sectiunea I.3- 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile de clarificari vor fi adresate in termenul precizat in documentatie, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4 -a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (P.T.E. Rest de executat, PAC, POE, Asistenta tehnica, Actualizare deviz general) la obiectivul "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui " III 17.12.21
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui 28.02.23
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui  
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatică şi a atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui,în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui 11.08.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Execuţie lucrări in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE SI DOTARE CRESA, MUNICIPIUL BÂRLAD, JUDETUL VASLUI" 15.09.22
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui"  
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui" 28.07.23
Servicii de supraveghere a lucrarilor prin supervizor pentru obiectivul de investitie " Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui" 16.05.23