DETALIEREA DURATEI CONTRACTULUI, prevăzută la cap. II.2.7: Durata contractului de servicii este de 49 luni, din care:•13 luni proiectare şi asistenţă tehnică până la recepţia la terminarea lucrărilor, din care: 3 luni - proiectare; 3 luni - suport pe perioada derulării procedurii de atribuire a Contractului de execuţie a lucrărilor; 7 luni - asistenţă tehnică din partea proiectantului, pe perioada de execuţie a lucrărilor,...
DETALIEREA DURATEI CONTRACTULUI, prevăzută la cap. II.2.7: Durata contractului de servicii este de 49 luni, din care:•13 luni proiectare şi asistenţă tehnică până la recepţia la terminarea lucrărilor, din care: 3 luni - proiectare; 3 luni - suport pe perioada derulării procedurii de atribuire a Contractului de execuţie a lucrărilor; 7 luni - asistenţă tehnică din partea proiectantului, pe perioada de execuţie a lucrărilor, până la încheierea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;•36 luni asistenţă tehnică pe perioada de garanţie a lucrărilor, respectiv perioada cuprinsă între recepţia la terminarea lucrărilor şi recepţia finală. Prin proiect se va asigura dezvoltarea, modernizarea şi completarea sistemelor de management integrat al deşeurilor la nivel de judeţ sau la nivel de oraşe / comune, prin înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar. Proiectul vizează îmbunătăţirea implementării colectării separate, urmând a se colecta separat 14 fracţii: deşeuri periculoase, deşeuri textile, deşeuri electrice şi electronice mici, obiecte de uz casnic mari, hârtie şi carton, lemn şi mobilier, sticlă, anvelope, metal, deşeuri de gradină, deşeuri construcţii diverse, moloz. În cadrul Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor pentru judeţul Vâlcea a fost prevăzută colectarea separată prin centre de colectare prin aport voluntar amplasate astfel încât populaţia să aibă acces la depozitarea fără plată a deşeurilor menţionate, în containere separate, pentru fiecare tip de deşeu.Obiectul Contractului constă în executarea Serviciilor de elaborare a documentaţiilor tehnice, fazele Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 3", care cuprinde localităţile: Drăgăşani, Glăvile, Guşoeni, Laloşu, Tetoiu, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract, ţinând cont de prevederile Caietului de sarcini.Numărul de locuitori deserviţi de proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în judeţul Vâlcea – Zona 3" este de 77.486 locuitori, şi va fi împărţit pe fiecare CAV după cum urmează: 1.30.434 locuitori pentru CAV Drăgăşani, care are arondate localităţile: Prundeni, Ştefăneşti, Suteşti, Voiceşti;2.5.618 locuitori pentru CAV Glăvile, care are arondate localităţile: Amărăşti, Mitrofani, Stăneşti;3.8.843 locuitori pentru CAV Guşoeni, care are arondate localităţile: Creţeni, Măciuca, Mădulari, Valea Mare;4.16.784 locuitori pentru CAV Laloşu, care are arondate localităţile: Oraşul Bălceşti, Diculeşti, Făureşti, Lungeşti, Şuşani;5.15.807 locuitori pentru CAV Tetoiu, care are arondate localităţile: Fârtăţeşti, Ghioroiu, Grădiştea, Lăcusteni, Livezi, Zătreni. Activităţile care vor fi realizate în cadrul contractului: I. Elaborarea Temei de proiectare, în baza Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a cerinţelor din caietul de sarcini, care va cuprinde informaţiile privind particularităţile fiecărui amplasament pe care se realizează CAV-urile. II.Elaborarea documentaţiei tehnico- economice - faza Studiu de Fezabilitate care va cuprinde: a) Studii de teren (studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic verificat Af); b) Alte studii necesare, după caz; c) Documentaţii pentru avizele/acordurile/autorizaţiile prevăzute în certificatul de urbanism, precum şi a oricăror alte documentaţii impuse de prevederile legale în vigoare, suplimentar celor solicitate în certificatul de urbanism, inclusiv raportul privind impactul asupra mediului, dacă este cazul. d) Documentaţia tehnico-economică - faza Studiu de Fezabilitate va fi elaborată în baza Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 10/ 1995, cu modificările şi completările ulterioare, Legii 50/1991, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cerinţele din caietul de sarcini şi cu respectarea actelor normative în vigoare şi a instrucţiunilor MMAP şi ANAP.III. Elaborarea documentaţiei tehnico-economice la faza Proiect Tehnic va cuprinde:a)Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC) - inclusiv pentru panouri temporare/ plăci permanente, conform Manualului de Identitate Vizuală al PNRR;b)Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.);c)Proiect tehnic de execuţie;d)Caiete de sarcini şi Liste de cantităţi; e)Scenariu de securitate la incendiu; f) Documentaţiile pentru racordarea la utilităţile existente în zonă (electrice, apă, canal) sau documentaţii pentru realizarea de utilităţi, acolo unde nu există, precum şi pentru realizarea accesului la amplasamentele unde se vor construi CAV-urile. IV. (1) Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada execuţiei lucrărilor, precum şi participarea proiectantului la verificările în fazele determinante incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii, conform prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. În cadrul asistenţei tehnice, prestatorul are obligaţia de a: -Elabora Documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de securitate la incendiu pentru funcţionarea obiectivului de investiţii; -Elabora Documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de mediu pentru funcţionarea obiectivului de investiţii;-Elabora Proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor - as built; -Întocmi devizul general actualizat la terminarea lucrărilor; -Întocmi referatul pe specialităţi cu privire la modul în care a fost executată lucrarea; -Participa la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei – capitolele A şi D. Prestatorul va asigura asistenţa tehnică din partea proiectantului pentru lucrările propuse în proiectul tehnic. (2) Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de garanţie a lucrărilor, respectiv perioada cuprinsă între recepţia la terminarea lucrărilor şi recepţia finală. - Recepţia documentaţiilor tehnice pentru obţinere avize şi acorduri se va efectua după verificarea de către specialiştii verificatori, în faţa cărora proiectantul elaborator va susţine aceste documentaţii.- Documentaţiile tehnice vor fi elaborate pentru fiecare amplasament pentru care s-a emis certificat de urbanism.- Documentaţiile tehnico - economice vor respecta toate prevederile legale în vigoare privind protecţia mediului, reducerea consumurilor energetice şi a emisiilor poluante şi vor fi întocmite de specialişti în domeniile respective, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 907 / 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul – cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi alte acte normative aplicabile.-Proiectul tehnic va prelua soluţia adoptată în Studiul de Fezabilitate, iar documentaţiile tehnice vor fi elaborate respectând avizele de la furnizorii de utilităţi, acordurile şi autorizaţiile instituţiilor abilitate, solicitate prin Certificatul de Urbanism. Proiectul trebuie să respecte legislaţia în domeniul egalităţii de şanse, protecţiei mediului, eficienţei energetice şi achiziţiilor publice. De asemenea, proiectul trebuie să respecte legislaţia comunitară referitoare la informare şi publicitate. Proiectul tehnic tip, anexă la Ghidul Solicitantului - Componenta 3 - Managementul deşeurilor, Investiţia I1. Dezvoltarea, modernizarea şi completarea sistemelor de management integrat al deşeurilor municipale la nivel de judeţ sau la nivel de oraşe/comune, pentru realizarea Subinvestiţiei I.1.A. Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar, în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), va fi utilizat de Proiectant şi va fi adaptat în funcţie de fiecare amplasament pe care va fi realizat CAV. În dezvoltarea şi alegerea scenariilor propuse şi a celui recomandat, proiectantul va ţine cont de proiectul tip şi de prevederile Ghidului de finanţare. Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementărilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii. Întreaga documentaţie (atât piesele scrise cât şi cele desenate) se va preda în 2 exemplare originale, pe suport de hârtie (semnate, ştampilate şi verificate de către verificatori de proiecte autorizaţi) şi un exemplar pe suport electronic (în format DWG/ editabil şi PDF - scanată), conform detalierii din caietul de sarcini. Prestatorul va elabora documentaţia tehnico-economică cu respectarea obligaţiilor prevăzute în PNRR pentru implementarea principiului "Do No Significant Harm" (DNSH) ("A nu prejudicia în mod semnificativ"), astfel cum este prevăzut la Articolul 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investiţiile durabile, pe toată perioada de implementare a proiectului.Proiectantul va elabora proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor – "as-built", în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.273/1994 privind aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare, care va fi predat beneficiarului înainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor.Toate detaliile privind serviciile care vor fi prestate in cadrul contractului, sunt prevăzute în Caietul de sarcini. La solicitare, Beneficiarul va asigura operatorilor economici interesaţi, suportul şi asistenţa necesare pentru vizita în teren a amplasamentelor. Programul vizitei în teren se va solicita de către cei interesaţi, pe parcursul întocmirii ofertelor.