Feedback
I.D.: 58129367

Servicii de elaborare a documentaţiilor necesare pentru aprobarea lucrărilor de intervenţiei, în conformitate cu prevederile H.G. 150/2010 şi H.G. 907/2016.

Data publicarii
22.06.21 Exista 1.005.451 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 71322000-1 71335000-5
Termenul limita pentru depunere:
25.06.21
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de Sarcini - SEAP.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreşte efectuarea preliminară a unui studiu de piaţă în vederea estimării corespunzătoare a valorii serviciilor ce se doresc a fi achiziţionate, precum şi identificarea posibililor prestatori de servicii din domeniul de elaborare documentaţii tehnice pentru lucrări de intervenţie aferent obiectivului construit în anul 1977, cu 6 nivele (subsol, parter şi 4 etaje), cu o suprafaţă utilă de circa 5.7...
Autoritatea contractanta doreşte efectuarea preliminară a unui studiu de piaţă în vederea estimării corespunzătoare a valorii serviciilor ce se doresc a fi achiziţionate, precum şi identificarea posibililor prestatori de servicii din domeniul de elaborare documentaţii tehnice pentru lucrări de intervenţie aferent obiectivului construit în anul 1977, cu 6 nivele (subsol, parter şi 4 etaje), cu o suprafaţă utilă de circa 5.700 mp. Prestatorul va întocmi documentaţiile necesare pentru obţinerea avizelor şi aprobărilor privind realizarea obiectivelor de investiţii în conformitate cu prevederile HG nr. 150/2010 "pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe", ale HG nr. 907/2016 "privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice" şi ale Legii 500/2002 "privind finanţele publice". Documentaţiile care vor fi întocmite de prestator constau în: 1. Nota de prezentare, 2. Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii – DALI, 3 Devizul General. Nota de prezentare va fi realizată în conformitate cu Anexa nr. 5 din HG 150/2010, cu modificările şi completările ulterioare. Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii va fi realizată în conformitate cu Anexa nr. 5 din HG 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Devizul general va fi realizat în conformitate cu Anexele 6, 7, 8 din HG 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care legislaţia incidentă va suferi modificări, Prestatorul are obligaţia de a corela documentaţia întocmită cu noile prevederi. Pe întreaga perioadă de la semnarea contractului până la obţinerea avizului Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe şi aprobarea de către Guvernul României pentru realizarea lucrărilor de intervenţii menţionate în prezentul caiet de sarcini, Prestatorul îşi asumă obligaţia realizării, fără costuri suplimentare, a oricăror modificări sau completări necesare ca urmare a unor propuneri, recomandări, observaţii sau cerinţe venite din partea Achizitorului sau a altor autorităţi publice implicate în procesul de avizare/aprobare, în cazul în care documentaţiile predate prezintă neconformităţi sau lipsuri imputabile Prestatorului care conduc la neavizarea, respectiv neaprobarea documentaţiei depusă de beneficiarul investiţiei. Prestatorul va preda documentaţiile în 4 exemplare originale în format tipărit, semnate şi parafate şi 1 exemplar pe suport magnetic (CD sau memory stick). Achizitorul va pune la dispoziţia Prestatorului studiul tehnic şi expertiza seismică întocmite în conformitate cu standardele şi normativele japoneze în domeniu, care vor sta la baza realizării Notei de prezentare, a DALI şi a Devizului general. Documentaţia disponibilă conţine: 1. parte scrisă: descrierea stării clădirii din punct de vedere arhitectural şi tehnic, propunerea lucrărilor de intervenţie necesare; 2.breviar de calcul; 3. parte desenată: planuri structura, arhitectură şi instalaţii extrase din proiectul de execuţie iniţial (1976), planuri cu prezentarea zonelor în care au fost identificate degradări/neconformităţi;4. estimarea valorică generală a obiectivului de investiţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentaţiilor necesare pentru aprobarea lucrărilor de intervenţiei, în conformitate cu prevederile H.G. 150/2010 şi H.G. 907/2016 09.07.21
Servicii de elaborare a documentaţiilor necesare pentru aprobarea lucrărilor de intervenţiei, în conformitate cu prevederile H.G. 150/2010 şi H.G. 907/2016. 20.08.21
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" 14.07.20
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie" 14.07.20
Contract de servicii având ca obiect realizarea Exp.Th.(cod CPV: 71319000-7) şi elaborarea DALI(cod CPV: 71242000-6) în vederea executării lucrărilor de intervenţie la imobilul OJMH situat în Jud. Mehedinţi, Mun. Drobeta - Turnu Severin, Str. Soveja, Nr.59A 13.08.18
Achizitionare servicii de elaborare documentatii necesare pentru aprobare lucrari de interventii  
Servicii de proiectare pentru elaborare documentaţii tehnico-economice şi asistenţă tehnică pentru restaurarea şi punerea în valoare a monumentului istoric Biserica de lemn cu hramul "Sf. Împăraţi Constantin şi Elena", sat Puranii de Sus, com. Purani, jud. Teleorman, cod LMI TR-II-m-A-14399  
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice şi studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare şi mansardare în volumul podului existent, sediul Curţii de Apel Timişoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Palatului de Justiţie Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice și studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare și mansardare în volumul podului existent, sediul Curții de Apel Timișoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea și dotarea Palatului de Justiție Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice și studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare și mansardare în volumul podului existent, sediul Curții de Apel Timișoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea și dotarea Palatului de Justiție Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24