Feedback
I.D.: 58889766

Servicii de elaborare a documentaţiilor necesare pentru aprobarea lucrărilor de intervenţiei, în conformitate cu prevederile H.G. 150/2010 şi H.G. 907/2016.

Data publicarii
16.07.21 Exista 1.011.672 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71335000-5
Termenul limita pentru depunere:
20.08.21
Pretul estimativ:
24.000,00 RON - 24.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de Sarcini - SEAP-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreşte sa achizitioneze servicii de elaborare a documentaţiei necesare pentru avizarea/aprobarea lucrarilor de intervenţie aferente obiectivului construit în anul 1977, cu 6 nivele (subsol, parter şi 4 etaje), cu o suprafaţă utilă de circa 5.700 mp. Prestatorul va întocmi documentaţiile necesare pentru obţinerea avizelor şi aprobărilor privind realizarea obiectivelor de investiţii în conformitate...
Autoritatea contractanta doreşte sa achizitioneze servicii de elaborare a documentaţiei necesare pentru avizarea/aprobarea lucrarilor de intervenţie aferente obiectivului construit în anul 1977, cu 6 nivele (subsol, parter şi 4 etaje), cu o suprafaţă utilă de circa 5.700 mp. Prestatorul va întocmi documentaţiile necesare pentru obţinerea avizelor şi aprobărilor privind realizarea obiectivelor de investiţii în conformitate cu prevederile HG nr. 150/2010 "pentru îninţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe", ale HG nr. 907/2016 "privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnicoeconomice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii nanţate din fonduri publice" şi ale Legii 500/2002 "privind nanţele publice". Documentaţiile care vor întocmite de prestator constau în: 1. Nota de prezentare, 2. Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii – DALI, 3 Devizul General. Nota de prezentare va realizată în conformitate cu Anexa nr. 5 din HG 150/2010, cu modicările şi completările ulterioare. Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii va realizată în conformitate cu Anexa nr. 5 din HG 907/2016, cu modicările şi completările ulterioare. Devizul general va realizat în conformitate cu Anexele 6, 7, 8 din HG 907/2016, cu modicările şi completările ulterioare. În cazul în care legislaţia incidentă va suferi modicări, Prestatorul are obligaţia de a corela documentaţia întocmită cu noile prevederi. Pe întreaga perioadă de la semnarea contractului până la obţinerea avizului Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe şi aprobarea de către Guvernul României pentru realizarea lucrărilor de intervenţii menţionate în prezentul caiet de sarcini, Prestatorul îşi asumă obligaţia realizării, fără costuri suplimentare, a oricăror modicări sau completări necesare ca urmare a unor propuneri, recomandări, observaţii sau cerinţe venite din partea Achizitorului sau a altor autorităţi publice implicate în procesul de avizare/aprobare, în cazul în care documentaţiile predate prezintă neconformităţi sau lipsuri imputabile Prestatorului care conduc la neavizarea, respectiv neaprobarea documentaţiei depusă de beneciarul investiţiei. Prestatorul va preda documentaţiile în 4 exemplare originale în format tipărit, semnate şi parafate şi 1 exemplar pe suport magnetic (CD sau memory stick). Achizitorul va pune la dispoziţia Prestatorului studiul tehnic şi expertiza seismică întocmite în conformitate cu standardele şi normativele japoneze în domeniu, care vor sta la baza realizării Notei de prezentare, a DALI şi a Devizului general. Documentaţia disponibilă conţine: 1. parte scrisă: descrierea stării clădirii din punct de vedere arhitectural şi tehnic, propunerea
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentaţiilor necesare pentru aprobarea lucrărilor de intervenţiei, în conformitate cu prevederile H.G. 150/2010 şi H.G. 907/2016 09.07.21
Servicii de elaborare a documentaţiilor necesare pentru aprobarea lucrărilor de intervenţiei, în conformitate cu prevederile H.G. 150/2010 şi H.G. 907/2016. 25.06.21
Achizitionare servicii de elaborare documentatii necesare pentru aprobare lucrari de interventii  
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" 14.07.20
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie" 14.07.20
Contract de servicii având ca obiect realizarea Exp.Th.(cod CPV: 71319000-7) şi elaborarea DALI(cod CPV: 71242000-6) în vederea executării lucrărilor de intervenţie la imobilul OJMH situat în Jud. Mehedinţi, Mun. Drobeta - Turnu Severin, Str. Soveja, Nr.59A 13.08.18
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice şi studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare şi mansardare în volumul podului existent, sediul Curţii de Apel Timişoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Palatului de Justiţie Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice și studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare și mansardare în volumul podului existent, sediul Curții de Apel Timișoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea și dotarea Palatului de Justiție Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice și studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare și mansardare în volumul podului existent, sediul Curții de Apel Timișoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea și dotarea Palatului de Justiție Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24
Servicii de proiectare pentru elaborare documentaţii tehnico-economice şi asistenţă tehnică pentru restaurarea şi punerea în valoare a monumentului istoric Biserica de lemn cu hramul "Sf. Împăraţi Constantin şi Elena", sat Puranii de Sus, com. Purani, jud. Teleorman, cod LMI TR-II-m-A-14399