Obiectul contractului constă în realizarea: proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de executie, a documentaţiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi a documentaţiei pentru organizarea execuţiei (DTOE), precum si asistenţa tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, inclusiv obtin...
Obiectul contractului constă în realizarea: proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de executie, a documentaţiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi a documentaţiei pentru organizarea execuţiei (DTOE), precum si asistenţa tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, inclusiv obtinerea notificarilor si licentelor necesare (daca este cazul: intocmirea documentatiei tehnice si verificarea de specialitate in vederea obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu).
Daca este cazul, Prestatorul va actualiza Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI) şi/sau Devizul general.
Termenul pentru eventuale solicitări de clarificări este de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor .
Durata de prestare a serviciului de proiectare va fi de maxim de 90 de zile de la emiterea de către Achizitor a ordinului de începere a activităţilor contractului.
Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu admiterea recepţiei finale de către Autoritatea Contractantă, respectiv 96 de luni (din care 36 de luni pentru prestarea serviciilor de proiectare, de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni pe durata valabilităţii contractului de finanţare aferent proiectului – 5 ani de la finalizarea duratei de implementare).
Orice prelungire a duratei contractului de prestări servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului se va face cu acordul părţilor şi nu va genera costuri suplimentare în contract.
Prestatorul serviciului de proiectare va desfasura urmatoarele activitati a caror detaliere se regaseste in caietul de sarcini :
1. Realizarea documentaţiei tehnico-economice la faza PT, inclusiv documentaţii necesare obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, etc. necesare executarii investitiei
2. Asistenţa tehnica din partea Proiectantului - activitate aferenta perioadei de execuţie a investiţiei
3. Asistenţa tehnică din partea Proiectantului – activitate ce se va executa după terminarea execuţiei lucrarilor din cadrul Proiectului.
Asistenţa tehnică din partea proiectantului va fi asigurată de la semnarea Contractului de lucrări până la incheierea Procesului-verbal de recepţie finală a obiectivului.
Se vor respecta cerintele caietului de sarcini si documentatiei de atribuire .