Feedback
I.D.: 28828867

Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico- economice (PAC, POE, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi a execuţiei lucrărilor de construcţii în vederea realizării obiectivului „Reabilitare, modernizare şi schimbare destinaţie în sediul DGASPC a imobilului situat în Bistriţa, strada Horea nr. 20", jud. Bistriţa-Năsăud

Data publicarii
12.06.18 Exista 63.106 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Termenul limita pentru depunere:
09.07.18
Pretul estimativ:
3.850.402,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1003949.zip
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul “Reabilitare, modernizare şi schimbare destinaţie în sediu DGASPC a imobilului situat în Bistriţa, strada Horea, nr. 20”, jud. Bistriţa-Năsăud. Se doreşte a se asigura o locaţie optimă din punct de vedere al modernizării şi dotării, adaptată specificului serviciilor ce urmează să fie prestate de către instituţie, astfel încât: - să se asigure condi...
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul “Reabilitare, modernizare şi schimbare destinaţie în sediu DGASPC a imobilului situat în Bistriţa, strada Horea, nr. 20”, jud. Bistriţa-Năsăud. Se doreşte a se asigura o locaţie optimă din punct de vedere al modernizării şi dotării, adaptată specificului serviciilor ce urmează să fie prestate de către instituţie, astfel încât: - să se asigure condiţii optime in vederea prestării de servicii de calitate beneficiarilor, persoane cu dizabilităţi, precum si angajaţilor în vederea desfăşurării activităţii într-un mediu aerisit, luminos, accesibil; - să se asigure accesul facil în instituţie pentru persoanele cu dizabilităţi şi condiţii de aşteptare decente, din punct de vedere al spaţiului şi facilităţilor; - să existe birouri, săli de comisii, consiliere şi testare suficiente, mari, accesibile beneficiarilor de servicii, în care angajaţii să aibă condiţii corespunzătoare desfăşurării activităţii şi asigurării unor servicii de calitate; - să existe spaţiu suficient pentru arhivarea şi păstrarea documentelor şi dosarelor beneficiarilor. Durata de timp planificată pentru realizarea contractului: 14 luni de la emiterea ordinului de începere, din care 2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie. Perioada de garanţie acordată: 5 ani (60 luni). Numarul de zile până la care ofertanţii pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru de achiziţie Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii, INCDS MARIN DRACEA - S.C.D.E.P.- Bistriţa, Păstrăvăria Gilău  
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 37 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa  
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Achizitia de echipamente din domeniul tehnologiei – it mobile, respectiv tablete, echipamente şi dispozitive necesare activitătii didactice pentru elevii şi cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, Comuna Parva, Judetul Bistrita Nasaud" 27.09.21
Contract de achiziţie pentru furnizarea de echipament de protecţie, îmbrăcăminte şi încălţăminte de protecţie, aferent personalului de teren din activitatea de cercetare-dezvoltare din cadrul Secţiei de dezvoltare tehnologică Bistriţa  
Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere  
Acord-cadru de achizitie hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, INCDS MARIN DRACEA - Pastravaria Gilau  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie «RENOVARE ENERGETICĂ A PALATULUI ADMINISTRATIV SITUAT ÎN MUNICIPIUL BISTRIŢA, PIAŢA PETRU RAREŞ NR. 1, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" 31.03.23
Furnizare echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Achizitia de echipamente din domeniul tehnologiei – it mobile, respectiv tablete, echipamente şi dispozitive necesare activitătii didactice pentru elevii şi cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, Comuna Parva, Judetul Bistrita Nasaud" 17.12.21
Prestare servicii de citire contoare de energie electrica cu tertii - DEER 12.03.24
Caietul de Sarcini pentu achizitia serviciului de citire cu tertii pentru DEER. Este necesar ca noile concepte si metode de lucru să fie validate înainte de stabilirea formei finale a C.S. supus achiziţiei, avand in vedere posibilitatea participarii la achiziţie a unui nr. mare de ofertanti. 11.10.24