Achiziţia contractului de servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice, faza SF şi PT pentru "Regenerare urbană zona CET Zalău", presupune implementarea unui proiect de regenerare urbană, cu finanţare POR 2021-2027 şi este cuprinsă în Lista de investiţii pentru anul 2022 a Primăriei municipiului Zalău. Documentaţia tehnico-economică va fi întocmită în conformitate cu prevederile HG 907/2016 şi cu 77715 din 29.09...
Achiziţia contractului de servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice, faza SF şi PT pentru "Regenerare urbană zona CET Zalău", presupune implementarea unui proiect de regenerare urbană, cu finanţare POR 2021-2027 şi este cuprinsă în Lista de investiţii pentru anul 2022 a Primăriei municipiului Zalău. Documentaţia tehnico-economică va fi întocmită în conformitate cu prevederile HG 907/2016 şi cu 77715 din 29.09.2022, Caietul de sarcini nr. 79675 din 05.10.2022 şi se va realiza în două etape: Etapa I:- Studiu de fezabilitate şi deviz general, elaborat în conformitate cu prevederile art. 8 din HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate necesare (studiu topografic vizat de OCPI, studiu geotehnic, studii hidrologice, studiul de impact asupra mediului/alte studii de mediu după caz, audit energetic şi luminotehnic pentru iluminat, audit energetic pentru clădiri, orice alte studii necesare);-Expertiză tehnică pentru toate lucrările din cadrul proiectului care necesită expertizare;-Documentaţiile tehnice şi studii necesare în vederea obţinerii certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, inclusiv a acordurilor/avizelor de mediu, documentaţiile pentru obţinerea acordurilor şi avizelor solicitate prin CU trebuie să fie verificate de verificatori tehnici autorizaţi, conform HG 925/1995, art. 7 din Regulament; - orice alte categorii de studii şi documentaţii pentru obţinerea de avize/autorizaţii care sunt necesare pentru implementarea proiectelor din aceste domenii (dacă este cazul),Studiul de fezabilitate, elaborat pe baza experienţelor tehnice, şi conform cerinţelor impuse de avizatori va fi predat beneficiarului, cu toate avizele, acordurile /autorizaţiile necesare.În termen de 30 de zile de la semnarea contractului, proiectantul va prezenta planul de amenajare în format 3D, cu toate funcţiunile solicitate prin tema de proiectare, în scopul stabilirii de comun acord a propunerii de amenajare finală.Ofertantul va propune distinct costuri pentru studiul de impact în vederea obţinerii acordului de mediu/actului de reglementare de mediu, în cazul în care acesta va fi solicitat de catre autoritatea de mediu.Etapa II:-Proiect tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor, respectiv pentru desfiinţarea construcţiilor;-Avize şi acorduri necesare în faza PT;-Proiect tehnic şi detalii de execuţie;-Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, de către o entitate distinctă de cea a proiectantului, în calitate de asociat sau subcontractant.În baza art. 13, alin (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, verificarea proiectelor privind respectarea reglementărilor tehnice referitoare la cerinţele fundamentale aplicabile se efectuează de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii şi specialităţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectelor. Verificatorul de proiect atestat nu poate verifica şi ştampila proiectele întocmite de el sau proiectele la a căror elaborare a participat sau proiectele pentru care, în calitate de expert tehnic atestat, a elaborat raportul de expertiză tehnică. În acest sens verificatorul/verificatorii de proiecte pot fi cooptaţi în baza unui acord/contract de subcontractare sau de asociere.Proiectantul va respecta la proiectare, următoarele:- la elaborarea devizului se va avea în vedere pe lânga HG 907/2016 şi cerinţele care vor fi comunicate de către beneficiar, conform cerintelor finanţatorului, cu privire la includerea cheltuielilor în categorii şi subcategorii de cheltuieli.Proiectantul va avea în vedere la elaborarea documentaţiei ca proiectul urmează să fie depus spre finanţare prin POR 2021-2027.Proiectantul are obligaţia de a verifica şi de a fundamenta rezonabilitatea costurilor.Pentru lucrări/echipamente/dotări se vor prezenta documente justificative care au stat la baza stabilirii costului aferent (minim trei oferte de preţ pentru echipamente/dotări/mijloace de transport, liste de cantităţi şi preţuri unitare provenite din surse verificabile şi obiective etc.).În acest sens, se va ataşa la documentaţia tehnico-economică o notă asumată de proiectant din care să reiasă fundamentarea rezonabilităţii costurilor. Indicatorii proiectului vor fi stabiliţi conform HG 907/2016 şi vor cuprinde: -suprafaţa totală de teren amenajată prin proiect (mp);-suprafaţa totală de spaţiu verde amenajat (mp); -lungime alei, lungime piste de biciclete (km); -lungime reţele de utilităţi realizate (km); -sisteme de TIC şi ITS realizate (nr.)-dotări realizate (nr şi tip);-număr staţii de reîncărcare vehicule electrice, pe tipuri de vehicul şi putere;Indicatorii prevăzuţi în Ghidul POR 2021-2027 specific regenerarii urbane:-număr populaţie care are acces la infrastructuri sprijinite pentru regenerare urbană;-orice alţi indicatori care vor fi stabiliţi prin Ghidul solicitantului POR 2021-2027, specific.La elaborarea devizului general proiectantul va lua în considerare cursul inforeuro din luna finalizării SF , acesta urmând a fi actualizat conform cerinţelor Ghidului solicitantului POR 2021-2027, specific. Proiectantul va lua în considerate la realizarea analizei cost beneficiu, cerintele din HG 907/2016 şi din Ghidul solicitantului POR 2021-2027, specific.Proiectantul are obligaţia verifìcării amplasamentului şi analizei documentelor de proprietate puse la dispoziţie în termen de 10 zile de la semnarea contractului.