Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT)+DE (detalii de execuţie+DTAC (documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire)+Caiete de sarcini (CS)+CPE (certificat de performanta energetica) la finalizarea lucrărilor şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până la semnarea procesului verbal de la recepţia finală, pentru obiectivul de investiţii “Creşterea Eficienţei En...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT)+DE (detalii de execuţie+DTAC (documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire)+Caiete de sarcini (CS)+CPE (certificat de performanta energetica) la finalizarea lucrărilor şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până la semnarea procesului verbal de la recepţia finală, pentru obiectivul de investiţii “Creşterea Eficienţei Energetice în cadrul clădirilor Rezidentiale din Municipiul Craiova – CEERT L4.1", conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 29599 din 17.02.2020 pentru 4 blocuri din cartierul Lapus.
Proiectul “Creşterea Eficienţei Energetice în cadrul clădirilor Rezidentiale din Municipiul Craiova – CEERT L4.1", Cod SMIS 121483, este finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 - Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea A-Cladiri Publice, conform contractului de finantare nr. 3365/24.10.2018.
Valoarea prevazută in bugetul proiectului pentru proiectare si asistenta tehnica este de 110.245,00 lei (excl.TVA), din care:
- Proiect Tehnic+Detalii de executie+AE (certificat de performanta energetica la finalizarea lucrărilor): 96.089,00 lei (excl. TVA) ;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor: 14.156,00 lei (excl. TVA).
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.