Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea documentaţiei tehnico-economice, faza PAC+PT+DDE+asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru Componenta 2: Reorganizarea circulatiei în zona central –Etapa 2, Faza 4 si Extinderea sistemului de management al traficului prin integrarea de noi intersectii semaforizate cu functionarea în regim adaptiv si sistem de comunicaþii...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea documentaţiei tehnico-economice, faza PAC+PT+DDE+asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru Componenta 2: Reorganizarea circulatiei în zona central –Etapa 2, Faza 4 si Extinderea sistemului de management al traficului prin integrarea de noi intersectii semaforizate cu functionarea în regim adaptiv si sistem de comunicaþii – Etapa 1, Faza 4 in cadrul proiectului "Proiect Integrat de modernizare a Sistemului de Transport Public cu Autobuzul In Municipiul Craiova – MOTRIC-A", cod SMIS 129337, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 84560 din 15.06.2020.
Proiectul "Proiect Integrat de modernizare a Sistemului de Transport Public cu Autobuzul In Municipiul Craiova – MOTRIC-A", cod SMIS 129337, este finanţat prin POR 2014-2020, Axa Prioritară 4-Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile, Prioritatea de Investiţii 4.1 are ca obiectiv "Promovarea strategiilor de reducere a emisiilor de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritoriu, în particular zone urbane, inclusiv promovarea planurilor sustenabile de mobilitate urbană şi a unor măsuri relevante pentru atenuarea adaptarilor", conform contractului de finantare nr.5052 din 19.02.2020.
Valoarea prevazută in bugetul proiectului pentru proiectare si asistenta tehnica este de 285.491,36 lei (excl.TVA), din care:
- Proiectare: 266.046,00 lei (excl. TVA) ;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului: 19.445,36 lei (excl. TVA).
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.