Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 17 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legă...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 17 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 5-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limita stabilită.
Serviciile aferente Serviciilor de elaborare a documentaţiei tehnico-economice – faza Studiu de Fezabilitate pentru prima etapă a proiectului "Introducerea şi, ulterior, dezvoltarea serviciilor de tren urban şi metropolitan Bucureşti – Ilfov", traseu prioritar: Bucureşti Gara de Nord – Chitila – Scroviştea constau în elaborarea studiului de fezabilitate în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare.
Studiul de fezabilitate va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă pentru dezvoltarea unor servicii feroviare eficiente, competitive şi de succes în zona metropolitană:
1. planificarea integrată a noilor puncte de oprire pe baza necesităţilor de mobilitate identificate în zonele de dezvoltare urbanistică şi în jurul acestora;
2. modernizarea infrastructurii locale de acces existente prin amenajarea sau construcţia de noi puncte de oprire, care să asigure conectarea cu zonele rezidenţiale / industriale, cu punctele nodale de transport – transport public auto, biciclişti, pietoni, etc;
3. identificarea locaţiilor de tip Park & Ride în jurul punctelor de oprire,
atât din punct de vedere tehnico-economic, cât şi operaţional, ţinând cont de necesitatea asigurării interoperabilităţii depline a infrastructurii feroviare din Nodul feroviar Bucureşti cu reţeaua feoviară TEN-T, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 1315/2013, Regulamentul Comisiei 1299/2014 şi Directiva de interoperabilitate 2008/57/CE.
Scopul serviciilor solicitate este de a elabora documentaţiile tehnico-economice şi urbanistice (SF, documentaţia necesară obţinerii avizului de mediu, documentaţiile pentru exproprierea terenurilor, dacă este cazul, studii şi expertize de specialitate conexe) pentru realizarea unui serviciu feroviar metropolitan.
Obiectivul general este de a oferi Autorităţii Contractante cea mai bună soluţie pentru execuţia infrastructurii aferente reţelei de bază a sistemului de transport metropolitan, atât din punct de vedere tehnic cât şi economic, într-o anumită perioadă de timp, cu încadrare în buget, în conformitate cu standardele de calitate, mediu şi muncă.
Scopul îl reprezintă stabilirea documentelor şi/ sau activităţilor pe care proiectantul trebuie sa le elaboreze/ execute conform graficului de execuţie pentru ca în final să livreze Studiul de fezabilitate (SF) în conformitate cu legislaţia în vigoare la momentul realizării serviiciilor, inclusiv obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi certificatelor necesare pentru realizarea investiţiei, precum şi cererea de finanţare şi documentaţia de atribuire pentru faza următoare de implementare a investiţiei.
Scopul investiţiei pe radiala Bucureşti Gara de Nord – Chitila - Scroviştea este asigurarea unui serviciu de transport regulat, cadenţat, ecologic pentru publicul călător care circulă pe acest traseu în sistem de navetă în limitele geografice ale regiunii Bucureşti-Ilfov.