Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de servicii avand ca obiect, servicii de elaborare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I), expertiză tehnică şi studii (geotehnic, topografic, istoric-arhitectural, altele), la imobilul monument istoric de categoria B de interes local- Palatul Administrativ al judeţului Cluj, pentru demararea unui viitor proiect de reabilitare, mo...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de servicii avand ca obiect, servicii de elaborare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I), expertiză tehnică şi studii (geotehnic, topografic, istoric-arhitectural, altele), la imobilul monument istoric de categoria B de interes local- Palatul Administrativ al judeţului Cluj, pentru demararea unui viitor proiect de reabilitare, modernizare şi dotare a clădirii Palatului Administrativ al judeţului Cluj.
Obiectul Contractului de prestări de servicii îl reprezintă elaborarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I), expertiză tehnică şi studii (geotehnic, topografic, istoric-arhitectural, altele), la imobilul monument istoric de categoria B de interes local- Palatul Administrativ al judeţului Cluj, conform caietului de sarcini si cu respectarea prevederilor H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr.50/1991 (*republicată*) privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, Hotărârea nr.742/2018 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr.925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor, precum şi a celorlalte reglementări tehnice în vigoare, HG nr.273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, HG nr.766/1997 privind aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii precum şi cu prevederile tuturor actelor normative incidente, în vigoare.
Valoarea estimata fara TVA : 172.075,63 lei fără TVA.
Modificarile contractului se vor face in limitele prevazute de art. 221 din Legea 98/2016 si clauzele contractuale cu privire la următoarele aspecte:
Modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor servicii; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice.
Durata de executie a contractului va fi de 45 zile de la data semnarii contractului.
Durata de prestare declarata trebuie sa fie reala si sa poata fi sustinuta si argumentata de ofertant in propunerea tehnica.