Pt implementarea proiectului "Modernizare depou si Modernizarea statiilor de redresare pentru alimentarea electrica a tramvaielor - Faza 2 - Modernizare depou tramvaie", SMIS 129326, Municipiul Craiova a incheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de AM şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud –Vest Oltenia în calitate de Organism Intermediar, contractul de finantare nr. 4931/13.12...
Pt implementarea proiectului "Modernizare depou si Modernizarea statiilor de redresare pentru alimentarea electrica a tramvaielor - Faza 2 - Modernizare depou tramvaie", SMIS 129326, Municipiul Craiova a incheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de AM şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud –Vest Oltenia în calitate de Organism Intermediar, contractul de finantare nr. 4931/13.12.2019 în cadrul Programului Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiţii 4.e – Promovarea unor strategii de reducere a emisiilor de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritoriu, în special pentru zone urbane, inclusiv promovarea mobilităţii urbane multimodale durabile şi a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare.
Obiectivul general al proiectului vizeaza Cresterea atractivitatii si eficientei sistemului de transport public local din municipiul Craiova prin implementarea unor masuri integrate ce vizeaza imbunatatirea transportului public de calatori cu tramvaiul si descurajarea utilizarii transportului privat.
Obiectul contractului îl reprezintă Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico –economice faza PT+PAC+DE +Documentaţii avize, autorizaţii, acorduri +certificate performanţă energetică, servicii de asistenţă din partea proiectantului pe parcursul derulării contractului şi execuţia lucrărilor pentru proiectul "Modernizare depou si Modernizarea statiilor de redresare pentru alimentarea electrica a tramvaielor - Faza 2 - Modernizare depou tramvaie", SMIS 129326 în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 213553/02.12.2021 si prevederile contractului de lucrări .
Serviciile şi lucrările care fac obiectul contractului sunt detaliate în cuprinsul caietului de sarcini nr. 213553/02.12.2021 şi documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie în cadrul documentaţiei de atribuire.
În conformitate cu Devizul general al investitiei, aprobat prin HCL nr. 32/18.02.2019, Bugetul proiectului, cod SMIS 129326, aprobat prin HCL nr. 344/07.08.2019 şi Planul de achiziţii din cadrul cererii de finanţare, val. estimată a contractului este de 49.269.573,56 lei lei (excl. TVA), fiind compusă din:
- Documentatie tehnico-economica faza PT + certificat de performanţă energetică + documentaţie pentru obtinere aviz/ autorizatie de Securitate la incendiu + documentatii pentru obtinerea oricaror altor avize/acorduri + asistenta tehnica din partea proiectantului: 1.230.000,00 lei fara TVA;
- Constructii si instalatii cap. 4.1: 31.037.582,96 lei fara TVA;
- Montaj utilaje, echipamentetehnologice si functionale- cap. 4.2=2.614.542,50 lei fara TVA;
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj cap. 4.3=3.608.750,00 lei fara TVA;
- Utilaje,echipamente tehnologice care nu necesita montaj si echipamente de transport cap. 4.4= 9.448.481,50 lei fara TVA;
- Organizare de santier – cap.5.1 = 50.000 lei fara TVA.
Nota: Val. estimată a contr. nu include chelt. diverse si neprevazute, acestea putând fi accesate după caz, în funcţie de necesităţi, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conf. cu prev. art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conf. cu prev. art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 11–a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.