“SERVICII DE ECARISAJ" se vor presta in conformitate cu prevederile caietului de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt si se vor efectua in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare: OUG 155/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, etc...
Cantitatea si cerintele minimale ale serviciilor sunt in conformitate cu prevederile caietului de sarcini privind aceasta achizitie si anex...
“SERVICII DE ECARISAJ" se vor presta in conformitate cu prevederile caietului de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt si se vor efectua in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare: OUG 155/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, etc...
Cantitatea si cerintele minimale ale serviciilor sunt in conformitate cu prevederile caietului de sarcini privind aceasta achizitie si anexa acestuia.
Termenul de prestare a serviciilor : 90 zile de la solicitarea beneficiarului, dupa inregistrarea comenzii la achizitor. Prestarea serviciului va începe în maximum 5 zile de la primirea scrisã a ordinului de începere a serviciului dat de beneficiar.
Durata de valabilitate comanda: 12 luni de la inregistrarea comenzii la achizitor.
Comanda va contine valoarea totala maximala in lei faraTVA pentru toate serviciile prevazute in caietul de sarcini privind aceasta achizitie si in Anexa1 la acesta, servicii care se vor efectua in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare: OUG155/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, etc..Suma platita la finalizarea tuturor serviciilor ce fac obiectul achizitiei, va fi stabilita functie de numarul de caini capturati, precum si de tipul de operatiuni (servicii) prestate pentru fiecare caine in parte, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare: OUG155/2001 cu modific. si complet.ulter.,etc
Prestarea serviciilor: Serviciile vor fi prestate la Sucursala Electrocentrale Craiova II, cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr.195, cod 200716, judeţul Dolj, România.
Caietul de sarcini privind aceasta achizitie face parte integranta din comanda.
Receptia se face in conformitate cu prevederile comenzii, a caietului de sarcini privind aceasta achizitie si a legislatiei in vigoare.
La receptia serviciilor prestate prestatorul va prezenta documente in conformitate cu legislatia in vigoare din care sa reiasa ca s-a prestat serviciul respectiv (operatiunea respectiva), dupa care se va incheia un proces verbal de receptie semnat de reprezentantul prestatorului si de comisia de receptie a SE Craiova II numita pentru aceasta achizitie.
Caietul de sarcini privind aceasta achizitie face parte integranta din comanda.
Date-factura: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A, cu sediul in localitatea Targu Jiu, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.5, judetul Gorj, RO30267310, J18/311/31.05.2012, cont IBAN:RO59 RZBR 000 06001465 2248 deschis la Raiffeisen–Sucursala Targu-Jiu.Factura se va depune la SE CRAIOVA II.