- actualizarea documentelor sistemului de management integrat (SMI) existent in conformitate cu cerintele standardelor de referinta actualizate in 2015 (ISO 9001 si ISO 14001) - actualizarea manualului SMI, a procedurilor de sistem, procedurilor de lucru , fiselor de proces, formularelor utilizate. - realizare documente noi cerute de standardele noi in vigoare – definire domeniu de aplicare standarde, proceduri de lucru, de...
- actualizarea documentelor sistemului de management integrat (SMI) existent in conformitate cu cerintele standardelor de referinta actualizate in 2015 (ISO 9001 si ISO 14001) - actualizarea manualului SMI, a procedurilor de sistem, procedurilor de lucru , fiselor de proces, formularelor utilizate. - realizare documente noi cerute de standardele noi in vigoare – definire domeniu de aplicare standarde, proceduri de lucru, definire si stabilire context intern si extern de functionare a CCPEC, determinare riscuri si oportunitati si stabilire actiuni de tratare a acestora, stabilire program de management obiective SMI. - implementare documente noi – actualizare si elaborare documente necesare (ex. obiective, planuri, fise post, documente de gestionare deseuri, documente de identificare si tratare aspecte de mediu, documente cerute de legislatie aplicabile in SSM, etc) in vederea certificarii , in conformitate cu cerintele si formularele noi prevazute de documentatia SMI actuaizata ( pentru calitate, protectia mediului, sanatate si securitate in munca). - instruirea personalului CCPEC asupra cerintelor standardelor actualizate si asupra modului de implementare a acestor cerinte stabilite in documentatia interna a SMI si evaluare rezultat instruire. - implementarea efectiva a cerintelor noi care rezulta din varianta 2015 a standardelor ISO9001 si ISO14001 si care necesita abordare si implementare in noul Sistem de management integrat; - efectuarea auditului intern pentru monitorizare stadiu si nivel de implementare documente SMI, identificare neconformitati si stabilire masuri de rezolvare. - realizare audit de urmarire pentru verificare implementare masuri stabilite si raportare rezultat. - realizare documente de intrare destinate analizei de management - realizarea tuturor activitatilor conexe necesare ideplinirii actiunilor mai sus mentionate. Locul de prestare a serviciilor: sediul UAUIM-CCPEC. Serviciile sunt realizate de personal cu competente in aplicarea si auditarea standardelor SR EN ISO 9001/2015 si SR EN ISO 14001/2015.