Pentru derularea investiţiei “ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 AZUGA–BUŞTENI", potrivit impunerilor legale privind obligativitatea unor astfel de servicii, ce fac obiectul prezentului contract, se vor derula următoarele tipologii de servicii:
I. Servicii de Dirigenţie de Şantier în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind verificarea calităţii lucrărilor - Legea nr. 10/1995, Ordinul nr. 1496 din 13 mai 20...
Pentru derularea investiţiei “ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 AZUGA–BUŞTENI", potrivit impunerilor legale privind obligativitatea unor astfel de servicii, ce fac obiectul prezentului contract, se vor derula următoarele tipologii de servicii:
I. Servicii de Dirigenţie de Şantier în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind verificarea calităţii lucrărilor - Legea nr. 10/1995, Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011, Ordin 277 din 2012, si Ordinul 2495 din 26.08.2010, cu actualizările şi modificările ulterioare, şi în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.
II. Servicii de asigurare a securităţii si sănătăţii in muncă (SSM) în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind securitatea şi sănătatea în muncă pe durata realizării lucrărilor in special HG 300/2006, cu actualizările şi modificările ulterioare.
III. Supervizare/coordonare implementare lucrări, care se referă la prestarea următoarelor servicii:
- Supervizarea/coordonarea activităţii verificatorilor de proiecte atestaţi, diriginţilor de şantier şi a coordonatorilor în materie de securitate şi sănătate în muncă, antreprenorului/antreprenorii după caz, subcontractanţi etc,
- Verificarea şi documentarea datelor şi a documentelor întocmite în timpul implementării lucrărilor, inclusiv sub aspectul corelării între acestea. Documentele implementării investiţiei vor fi pregătite de către prestator pentru Cartea Tehnică a Construcţiei pe capitole distincte;
- Organizarea şedinţelor de progres a lucrărilor, de regulă lunar, sau ori de câte ori este necesar, sau cu o frecvenţă stabilită de Autoritatea Contractantă. La finalul şedinţelor, se vor întocmi minute ale discuţiilor/hotărârilor/acţiunilor stabilite, cu precizarea responsabililor şi a termenelor de soluţionare stabilite. Aceste minute vor fi trimise în ziua şedinţelor, către toţi participanţii la şedinţe şi toate persoanele implicate în implementarea lucrărilor, dacă beneficiarul nu va solicita altfel.
Consultantul/Supervizorul/coordonatorul va urmări soluţionarea în termen a problemelor ridicate în cadrul şedinţelor dar nu mai târziu de şedinţa următoare.
- Supervizarea/coordonarea de înalta calitate, atât în timpul perioadei de proiectare şi execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează şi execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul proiectării si al lucrărilor.
NOTA :În conformitate cu prevederile art.160 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.