Pentru derularea investiției “ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 AZUGA–BUȘTENI”, potrivit impunerilor legale privind
obligativitatea unor astfel de servicii, ce fac obiectul prezentului contract, se vor derula următoarele tipologii de servicii:I.
Servicii de Dirigenție de Șantier în temeiul prevederilor legislației în vigoare privind verificarea calității lucrărilor
- Legea nr. 10/1995, Ordinul nr. 1...
Pentru derularea investiției “ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 AZUGA–BUȘTENI”, potrivit impunerilor legale privind
obligativitatea unor astfel de servicii, ce fac obiectul prezentului contract, se vor derula următoarele tipologii de servicii:I.
Servicii de Dirigenție de Șantier în temeiul prevederilor legislației în vigoare privind verificarea calității lucrărilor
- Legea nr. 10/1995, Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011, Ordin 277 din 2012, si Ordinul 2495 din 26.08.2010, cu actualizările
şi modificările ulterioare, şi în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.II. Servicii de asigurare a securității
si sănătății in muncă (SSM) în temeiul prevederilor legislației în vigoare privind securitatea și sănătatea în muncă pe durata
realizării lucrărilor in special HG 300/2006, cu actualizările și modificările ulterioare.III. Supervizare/coordonare implementare
lucrări, care se referă la prestarea următoarelor servicii:- Supervizarea/coordonarea activității verificatorilor de proiecte
atestați, diriginților de șantier şi a coordonatorilor în materie de securitate şi sănătate în muncă, antreprenorului/antreprenorii
după caz, subcontractanți etc,- Verificarea şi documentarea datelor şi a documentelor întocmite în timpul implementării lucrărilor,
inclusiv sub aspectul corelării între acestea. Documentele implementării investiției vor fi pregătite de către prestator pentru
Cartea Tehnică a Construcției pe capitole distincte;- Organizarea ședințelor de progres a lucrărilor, de regulă lunar, sau
ori de câte ori este necesar, sau cu o frecvență stabilită de Autoritatea Contractantă. La finalul ședințelor, se vor întocmi
minute ale discuțiilor/hotărârilor/acțiunilor stabilite, cu precizarea responsabililor şi a termenelor de soluționare stabilite.
Aceste minute vor fi trimise în ziua ședințelor, către toți participanții la ședințe şi toate persoanele implicate în implementarea
lucrărilor, dacă beneficiarul nu va solicita altfel.Consultantul/Supervizorul/coordonatorul va urmări soluționarea în termen
a problemelor ridicate în cadrul ședințelor dar nu mai târziu de ședința următoare.- Supervizarea/coordonarea de înalta calitate,
atât în timpul perioadei de proiectare şi execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în
vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează şi execută
lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul
proiectării si al lucrărilor.NOTA :În conformitate cu prevederile art.160 din Legea 98/2016, cu modificările și completările
ulterioare, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu
documentația de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va
răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legatură cu documentația de
atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările
de clarificări transmise după data limită stabilită.