Integrarea infrastructurii romanesti in retelele europene de transport are in vedere promovarea interconectarii si interoperabilitatii retelelor existente prin concentrarea atentiei asupra unor ,,artere de infrastructuri specifice’’ care strabat zone geografice si leaga principalele centre economice si sociale. Constructia si modernizarea retelelor contribuie la integrarea graduala a regiunii si respectiv a tarii in familia...
Integrarea infrastructurii romanesti in retelele europene de transport are in vedere promovarea interconectarii si interoperabilitatii retelelor existente prin concentrarea atentiei asupra unor ,,artere de infrastructuri specifice’’ care strabat zone geografice si leaga principalele centre economice si sociale. Constructia si modernizarea retelelor contribuie la integrarea graduala a regiunii si respectiv a tarii in familia tarilor continentului european si pune in valoare resursele economice si turistice, retelele de infrastructuri devenind astfel adevarate ,,artere hranitoare’’ ale pietei economice si sociale. Proiectul concura la atingerea obiectivelor de dezvoltare a transportului prin modernizarea si dezvoltarea infrastructurii rutiere, prin realizarea unor cai de comunicatie moderne. Reteaua stradala care face obiectul acestei investitii, respectiv strazile: Constantin Brancoveanu (artera paralela), Justitiei, Iazului, Morilor, Horia, Closca, Crisan, Berzei, Gheorghe Petrascu, Gimnaziului nu are o dezvoltare sistematizata, din cauza lipsei lucrarilor de intretinere este insuficient amenajata din punct de vedere a starii tehnice a imbracamintii (multe strazi sunt fara imbracaminti moderne, sunt de pamant sau impietruite).