Obiectivul principal al Contractului este de asigurare a implementării cu succes a proiectului de investiţii Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:”Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244H:DJ 244-Viisoara-Urdesti-Gagesti (DJ 244B), judetul Vaslui” din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranţa.
Scopul serviciilor de supervizare pe care Dirigintele de Şantier trebuie...
Obiectivul principal al Contractului este de asigurare a implementării cu succes a proiectului de investiţii Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:”Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244H:DJ 244-Viisoara-Urdesti-Gagesti (DJ 244B), judetul Vaslui” din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranţa.
Scopul serviciilor de supervizare pe care Dirigintele de Şantier trebuie sa le asigure pentru obiectivul de investiţii Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:”Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244H:DJ 244-Viisoara-Urdesti-Gagesti (DJ 244B), judetul Vaslui” este de a oferi Autorităţii Contractante garanţia ca Executantul caruia i-a fost atribuit contractul de execuţie lucrări isi va îndeplini toate responsabilităţile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementările tehnice si caietele de sarcini.
Dirigintele de specialitate isi va exercita atributiunile in următoarele faze tipice ale unui proiect:
• Preconstructia lucrărilor
• Mobilizarea
• Execuţia lucrărilor
• Recepţia lucrărilor
• Perioada de garanţie (de notificare a defectelor)
NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde, certificare, autorizare etc., vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea „sau echivalent”.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.