Feedback
I.D.: 73179858

Servicii de dirigentie de santier - canalizatii subterane de telecomunicatii

Data publicarii
13.09.22 Exista 19.118 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) aferente obiectivului de investitii: ,,Infiintare retea de canalizatii subterane de telecomunicatii in Municipiul Ramnicu Sarat, judetul Buzau – Lot 1’’ , conform caietului de sarcini ataşat. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA si se ca constitui in termen de 5 zile de la data semnării contractului de achiziţie publi...
Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) aferente obiectivului de investitii: ,,Infiintare retea de canalizatii subterane de telecomunicatii in Municipiul Ramnicu Sarat, judetul Buzau – Lot 1’’ , conform caietului de sarcini ataşat. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA si se ca constitui in termen de 5 zile de la data semnării contractului de achiziţie publică în conformitate cu prevederile art. 40 din H.G. nr. 395/2016. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificata a contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului de achiziţie publică. Documente solicitate ofertantului in faza de deliberare: - Oferta tehnica si financiara conform indicatiilor din Caietul de sarcini atasat. Documente solicitate ofertantului pentru întocmirea contractului: - Certificat de înregistrare Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; - Certificat constatator Oficiul Naţional al Registrului Comerţului actualizat/Fişă Furnizare informaţii Oficiul Naţional al Registrului Comerţului - actualizat ; - Certificat de atestare fiscală ANAF – actualizat; - Datele de identificare ale firmei: denumire, adresa sediu social, cont trezorerie, nr. telefon, e-mail, reprezentant legal. Documentele solicitate se transmit la registratura Primariei Ramnicu Sarat sau la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu