Autoritatea Contractantă intenționează să deruleze la nivelul său investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea
județului, la îmbunătățirea nivelului de trai și al confortului locuitorilor Județului Prahova. Aceste măsuri necesită ample
lucrări de construcții noi, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii Județului Prahova.Pentru derularea investiție
„Varianta ocolitoare a Orașul...
Autoritatea Contractantă intenționează să deruleze la nivelul său investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea
județului, la îmbunătățirea nivelului de trai și al confortului locuitorilor Județului Prahova. Aceste măsuri necesită ample
lucrări de construcții noi, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii Județului Prahova.Pentru derularea investiție
„Varianta ocolitoare a Orașului Mizil”, județul Prahova , potrivit impunerilor legale privind obligativitatea unor astfel
de servicii, se vor derula următoarele tipologii de servicii:|I.Servicii de Dirigenție de Șantier în temeiul prevederilor
legislației în vigoare privind verificarea calității lucrărilor - Legea nr. 10/1995 , Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011, Ordin
277 din 2012, si Ordinul 2495 din 26.08.2010, cu actualizările şi modificările ulterioare, şi în conformitate cu prevederile
Caietului de Sarcini.II. Servicii de asigurare a securității si sănătății in muncă (SSM) în temeiul prevederilor legislației
în vigoare privind securitatea și sănătatea în muncă pe durata realizării lucrărilor in special HG 300/2006, cu actualizările
și modificările ulterioare.III.Supervizare/coordonare implementare lucrări, care se referă la prestarea următoarelor servicii:-
Supervizarea/coordonarea activității verificatorilor de proiecte atestați, diriginților de șantier şi a coordonatorilor în
materie de securitate şi sănătate în muncă, antreprenorului/antreprenorii după caz, subcontractanți etc,- Verificarea şi documentarea
datelor şi a documentelor întocmite în timpul implementării lucrărilor, inclusiv sub aspectul corelării între acestea. Documentele
implementării investiției vor fi pregătite de către prestator pentru Cartea Tehnică a Construcției pe capitole distincte:*
pe specialității (ex. Iluminat).- Organizarea ședințelor de progres a lucrărilor, de regulă lunar, sau ori de câte ori este
necesar, sau cu o frecvență stabilită de Autoritatea Contractantă. La finalul ședințelor, se vor întocmi minute ale discuțiilor/hotărârilor/acțiunilor
stabilite, cu precizarea responsabililor şi a termenelor de soluționare stabilite. Aceste minute vor fi trimise în ziua ședințelor,
către toți participanții la ședințe şi toate persoanele implicate în implementarea lucrărilor, dacă beneficiarul nu va solicita
altfel.Consultantul/Supervizorul/coordonatorul va urmări soluționarea în termen a problemelor ridicate în cadrul ședințelor
dar nu mai târziu de ședința următoare.- La solicitarea Autorității Contractante, prestatorul va asigura asistență la întocmirea
răspunsurilor necesare pentru cererile de clarificări ale finanțatorului investiției sau a ofertanților pentru furnizare servicii
de proiectare şi lucrări.- Supervizarea/coordonarea de înalta calitate, atât în timpul perioadei de proiectare şi execuție
a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor
disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează şi execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale,
în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectării si al lucrărilor.Autoritatea contractanta
va răspunde la solicitarile de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 12 zile. Numarul de zile până
la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 22 zile.