Obiectul contractului de servicii îl reprezintă serviciile de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări de execuţie, asigurarea verificării execuţiei corecte a lucrărilor pe tot parcursul acestora, verificarea şi confirmarea situaţiilor de lucrări conform ofertei, verificarea cantitativa şi calitativa a lucrărilor şi materialelor folosite pentru lucrarea: "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâ...
Obiectul contractului de servicii îl reprezintă serviciile de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări de execuţie, asigurarea verificării execuţiei corecte a lucrărilor pe tot parcursul acestora, verificarea şi confirmarea situaţiilor de lucrări conform ofertei, verificarea cantitativa şi calitativa a lucrărilor şi materialelor folosite pentru lucrarea: "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 1".
AMPLASAMENTUL OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII:
Prin proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în judeţul Vâlcea - Zona 1", urmează a fi realizate trei centre de colectare prin aport voluntar în 3 localităţi din judeţ - Berislăveşti, Frânceşti şi Vaideeni - pe terenuri aflate în proprietatea acestora, fiecare în suprafaţă de cel puţin 2500 mp şi asupra cărora s-a constituit dreptul de superficie în favoarea liderului de proiect - judeţul Vâlcea, prin Consiliul Judeţean Vâlcea.
Descrierea serviciilor ce urmează a fi realizate:
Serviciile de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări, asigurate prin personal specializat, care trebuie prestate, cuprind:
asistenţă tehnică pentru beneficiar, legată de managementul contractului de lucrări;
monitorizarea şi supervizarea lucrărilor;
urmărirea realizării acestora în conformitate cu prevederile contractuale şi legislaţia în vigoare la data implementării, în domeniul construcţiilor, precum şi cu Instrucţiunile Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor;
Coordonare în materie de SSM, pe perioada derulării contractului de lucrări.
Toate serviciile vor fi realizate conform descrierii din Caietul de sarcini.
Prestatorul îşi va desfăşura activitatea ca reprezentant al beneficiarului în relaţiile cu antreprenorul, proiectant, furnizorii, prestatorii de servicii, Inspectoratul de Stat în Constructii şi alte autorităţi implicate în avizarea lucrărilor de execuţie, etc..
Documentele întocmite şi rapoartele care vor fi elaborate şi transmise de prestator către beneficiar:
A. Documentele depuse pentru plata intermediară şi finală a contractului de lucrări sunt:
- Centralizatorul financiar al categoriilor de lucrări ;
- Situaţiile de lucrări certificate.
B. Jurnalul de şantier;
C. Emiterea Dispoziţiilor de şantier;
D. Completarea rapoartelor, inclusiv a celor cerute de Beneficiar:
- Raport lunar de activitate;
- Raportul Final la terminarea lucrărilor
- Cartea Construcţiei potrivit H.G. nr. 273/1994 ;
- Raport lntermediar pe Perioada de Garanţie a Lucrărilor;
- Rapoarte Speciale;
- Raportul Final după expirarea perioadei de garanţie.
Documentele şi rapoartele întocmite se vor realiza conform descrierii din Caietul de sarcini.
Prestatorul îşi va exercita atribuţiile în următoarele faze tipice ale proiectului:
- Pre - construcţia lucrărilor;
- Mobilizarea;
- Execuţia lucrărilor;
- Recepţia lucrărilor;
- Perioada de garanţie a lucrărilor;
Activitatea prestatorului se va desfăşura pe toată perioada de execuţie şi garanţie a lucrărilor.