Autoritatea Contractantă intenţionează să deruleze la nivelul său investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea judeţului, la îmbunătăţirea nivelului de trai şi al confortului locuitorilor Judeţului Prahova. Aceste măsuri necesită ample lucrări de construcţii noi, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii Judeţului Prahova.
Pentru derularea investiţie "Varianta Ocolitoare Păuleşti", judeţul Prahov...
Autoritatea Contractantă intenţionează să deruleze la nivelul său investiţii care să contribuie în mod activ la dezvoltarea judeţului, la îmbunătăţirea nivelului de trai şi al confortului locuitorilor Judeţului Prahova. Aceste măsuri necesită ample lucrări de construcţii noi, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii Judeţului Prahova.
Pentru derularea investiţie "Varianta Ocolitoare Păuleşti", judeţul Prahova , potrivit impunerilor legale privind obligativitatea unor astfel de servicii, se vor derula următoarele tipologii de servicii:
|I.Servicii de Dirigenţie de Şantier în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind verificarea calităţii lucrărilor - Legea nr. 10/1995 , Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011, Ordin 277 din 2012, si Ordinul 2495 din 26.08.2010, cu actualizările şi modificările ulterioare, şi în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.
II. Servicii de asigurare a securităţii si sănătăţii in muncă (SSM) în temeiul prevederilor legislaţiei în vigoare privind securitatea şi sănătatea în muncă pe durata realizării lucrărilor in special HG 300/2006, cu actualizările şi modificările ulterioare.
III.Supervizare/coordonare implementare lucrări, care se referă la prestarea următoarelor servicii:
- Supervizarea/coordonarea activităţii verificatorilor de proiecte atestaţi, diriginţilor de şantier şi a coordonatorilor în materie de securitate şi sănătate în muncă, antreprenorului/antreprenorii după caz, subcontractanţi etc,
- Verificarea şi documentarea datelor şi a documentelor întocmite în timpul implementării lucrărilor, inclusiv sub aspectul corelării între acestea. Documentele implementării investiţiei vor fi pregătite de către prestator pentru Cartea Tehnică a Construcţiei pe capitole distincte:
* pe specialităţii (ex. Iluminat).
- Organizarea şedinţelor de progres a lucrărilor, de regulă lunar, sau ori de câte ori este necesar, sau cu o frecvenţă stabilită de Autoritatea Contractantă. La finalul şedinţelor, se vor întocmi minute ale discuţiilor/hotărârilor/acţiunilor stabilite, cu precizarea responsabililor şi a termenelor de soluţionare stabilite. Aceste minute vor fi trimise în ziua şedinţelor, către toţi participanţii la şedinţe şi toate persoanele implicate în implementarea lucrărilor, dacă beneficiarul nu va solicita altfel.
Consultantul/Supervizorul/coordonatorul va urmări soluţionarea în termen a problemelor ridicate în cadrul şedinţelor dar nu mai târziu de şedinţa următoare.
- La solicitarea Autorităţii Contractante, prestatorul va asigura asistenţă la întocmirea răspunsurilor necesare pentru cererile de clarificări ale finanţatorului investiţiei sau a ofertanţilor pentru furnizare servicii de proiectare şi lucrări.
- Supervizarea/coordonarea de înalta calitate, atât în timpul perioadei de proiectare şi execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează şi execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul proiectării si al lucrărilor.
Autoritatea contractanta va răspunde la solicitarile de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 12 zile. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 22 zile.