1. Servicii de dirigenţie de şantier - specialitatea Instalaţii electrice, pe o perioadă de 4 luni, respectiv 20.07.2023-30.11.2023, (dar nu mai tarziu de 20.12.2023). - 1 buc.
Achiziţionarea serviciilor este necesară pentru dirigenţia de şantier - specialitatea Instalaţii electrice la obiectivul de investiţii "Construcţie Garaj autospeciale din elemente de construcţie uşoare la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de U...
1. Servicii de dirigenţie de şantier - specialitatea Instalaţii electrice, pe o perioadă de 4 luni, respectiv 20.07.2023-30.11.2023, (dar nu mai tarziu de 20.12.2023). - 1 buc.
Achiziţionarea serviciilor este necesară pentru dirigenţia de şantier - specialitatea Instalaţii electrice la obiectivul de investiţii "Construcţie Garaj autospeciale din elemente de construcţie uşoare la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Oltul" al judeţului Harghita"
Prestatorul va deţine autorizaţie emisă de Inspectoratul de Stat în Construcţii privind activitatea de dirigenţie de santier specialitatea 8.1. – Instalaţii electrice, conform Anexei Nr. 8 al Ordinului nr. 1496/2011, cu modificările si completările ulterioare - Nomenclatorul domeniilor/subdomeniilor de autorizare a diriginţilor de santier, valabilă cel puţin la data limită de depunere a ofertelor, cu obligativitatea prelungirii valabilităţii atestatului pe toată perioada derulării contractului;
Dirigintele de şantier va îndeplini următoarele atribuţii:
a) va cunoaşte prevederile proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor de construire şi ale proiectului tehnic de execuţie, verificat potrivit legii;
b) verifică existenţa fişelor şi proiectelor tehnologice de execuţie, a procedurilor de realizare a lucrărilor, planurilor de verificare a execuţiei, proiectelor de organizare a execuţiei lucrărilor, precum şi graficele de realizare a construcţiilor, actualizate prin eventualele dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor;
c) participă în comisia de recepţie la terminarea lucrărilor şi întocmeşte, în numele investitorului/proprietarului/administratorului, documentele de recepţie la terminarea lucrărilor şi constituie cartea tehnică a construcţiei;
d) participă la toate fazele de verificare a execuţiei lucrărilor, inclusiv la fazele determinante prevăzute în planul de control al calităţii lucrărilor de construcţii - specialitatea instalaţii electrice;
e) opreşte execuţia lucrărilor de construcţii când constată neconformităţi care pot afecta calitatea acestora;
f) opreşte execuţia lucrărilor de construcţii şi înştiinţează SCCC, în cazul în care se produc accidente tehnice şi/sau constată abateri de la prevederile proiectului tehnic de execuţie.