Obiectul achiziţiei reprezintă prestarea serviciilor de dirigenţie de şantier - servicii de supraveghere a şantierului, prin diriginte de şantier autorizat, în conformitate cu legislaţia, standardele şi reglementările tehnice în vigoare, pentru lucrările de "REABILITARE, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII STRĂZI ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA".
Lucrările de reparaţii şi întreţinere străzi, au drept scop menţinerea parametrilor geometrici ai ...
Obiectul achiziţiei reprezintă prestarea serviciilor de dirigenţie de şantier - servicii de supraveghere a şantierului, prin diriginte de şantier autorizat, în conformitate cu legislaţia, standardele şi reglementările tehnice în vigoare, pentru lucrările de "REABILITARE, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII STRĂZI ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA".
Lucrările de reparaţii şi întreţinere străzi, au drept scop menţinerea parametrilor geometrici ai suprafeţei carosabilului în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de desfăşurare a traficului rutier în municipiul Suceava.
Contractul de servicii se va încheia cu valabilitate de 24 luni.
Data de începere a contractului de prestări servicii care face obiectul achiziţiei, decurge de la semnarea contractului de ambele părţi.
În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Valoarea estimată a achiziţiei, raportată la cantităţile produselor care vor fi livrate, este de 862.139,96 lei fără TVA.