Feedback
I.D.: 35273182

Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea termica a unor cladiri din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu”

Data publicarii
15.04.19 Exista 134.743 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
14.05.19
Pretul estimativ:
326.396,12 RON - 326.396,12 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1041517.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii„Reabilitarea termica a unor cladiri din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu”. Obiectul contractului îl reprezintă prestarea de servicii de dirigenţie de şantier pe perioada proiectării şi execuţiei lucrărilor la standarde de înaltă calitate, evaluarea şi aprobarea lucrărilor, materialelor, echipamentelor, etc, în calitatea să de Prestator, pe t...
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii„Reabilitarea termica a unor cladiri din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu”. Obiectul contractului îl reprezintă prestarea de servicii de dirigenţie de şantier pe perioada proiectării şi execuţiei lucrărilor la standarde de înaltă calitate, evaluarea şi aprobarea lucrărilor, materialelor, echipamentelor, etc, în calitatea să de Prestator, pe toată durata de prestare a serviciului, astfel încât Antreprenorul/Constructorul să finalizeze lucrările în perioada de execuţie specificată în contractul de execuţie lucrări, pentru „Reabilitarea termica a unor cladiri din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu”. Durata estimativă a lucrărilor de execuţie este redată mai jos. Perioada de evaluare a ofertelor - 4 luni Perioada de pre-construcţie - 1 luna Perioada de execuţie a lucrărilor, incluzând emiterea procesului verbal de recepţie la terminarea Lucrărilor - 24 luni Perioada de notificare a defectelor - între 36 de luni - 60 de luni de la receptia la terminarea lucrarilor in functie de oferta Constructorului Perioada de Finalizare a Proiectului, incluzând emiterea procesului verbal de recepţie finală şi întocmirea documentaţiilor de încheiere a proiectului - 1 luna Durata serviciilor de supervizare va acoperi în totalitate, fără costuri suplimentare, durata lucrărilor din cadrul contractului de lucrări (nu neapărat durata menţionată mai sus). Prestatorul are obligaţia de a asigura serviciile, fără costuri suplimentare, până la finalizarea proiectului şi de a-şi adapta programul, respectiv numărul de zile al experţilor săi, în funcţie de stadiul lucrărilor şi de tipul de servicii ce trebuie prestate Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 12 zile, conform sectiunii I.3.din prezenta fisa de date.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel puţin 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform OUG 107/2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii „Modernizare DJ 106B A1-Ocna Sibiului-Loamneş-Sorostin-Ţapu” ” 17.09.18
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii „Modernizare DJ 106B A1-Ocna Sibiului-Loamneş-Sorostin-Ţapu” ” 19.11.18
Proiectare faza PAC, POE, PT, Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi Execuţia lucrărilor "RENOVARE ENERGETICĂ PAVILION CENTRAL DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. GHEORGHE PREDA SIBIU" 16.01.24
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU"  
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu"  
Proiectare faza PAC, POE, PT, Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi Execuţia lucrărilor "RENOVARE ENERGETICĂ PAVILION CENTRAL DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. GHEORGHE PREDA SIBIU" 05.10.23
Executie lucrari de reparaţii - Sistematizare drumuri şi reţele exterioare de canalizare din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu – Unitatea de Primiri Urgenţe  
Proiectare faza PAC, POE, PT, Asigurarea asistenței tehnice din partea proiectantului și Execuția lucrărilor ”RENOVARE ENERGETICĂ PAVILION CENTRAL DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. GHEORGHE PREDA SIBIU” 16.01.24
Executie lucrari de reparaţii - Sistematizare drumuri şi reţele exterioare de canalizare din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu – Unitatea de Primiri Urgenţe 04.08.22
LUCRARI DE EXECUTIE AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII “REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE A CLADIRII UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE, COMUNA BOITA, JUDETUL SIBIU 21.02.24