Scopul achiziţiei este asigurarea verificării execuţiei corecte, din punct de vedere calitativ, cantitativ şi al siguranţei în exploatare, a lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie sus menţionat, în conformitate cu prevederile legislaţiei româneşti în vigoare, precum şi supravegherea tehnică în scopul asigurării punerii în operă a lucrărilor, conform documentaţiei tehnico-economice.
Obiectul contractului îl ...
Scopul achiziţiei este asigurarea verificării execuţiei corecte, din punct de vedere calitativ, cantitativ şi al siguranţei în exploatare, a lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie sus menţionat, în conformitate cu prevederile legislaţiei româneşti în vigoare, precum şi supravegherea tehnică în scopul asigurării punerii în operă a lucrărilor, conform documentaţiei tehnico-economice.
Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţie derulat prin Programul Naţional de Investiţii "Anghel Saligny" – Lot nr. 2 - "DJ 244M: DN 24 (Crasna) - Albeşti – Idrici – Roşieşti (DJ 244A)", prin care se va realiza:
- verificarea execuţiei corecte a lucrărilor de construcţie, din punct de vedere calitativ, cantitativ şi al siguranţei în exploatare;
- supravegherea tehnică pentru Achizitor, prin diriginte de şantier autorizat, în scopul asigurării punerii în operă a lucrărilor, conform documentaţiei tehnice;
- monitorizarea şi supervizarea lucrărilor de execuţie conform prevederilor legislaţiei române în vigoare (Legea nr. 10/1995 republicata, cu modificările şi completările ulterioare, Ordinul nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, cu modificările şi completările ulterioare).
Obiectul achiziţiei îl constituie încheierea contractului de servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţie derulat prin Programul Naţional de Investiţii "Anghel Saligny" – Lot nr. 2 – "DJ 244M: DN 24 (Crasna) - Albeşti – Idrici – Roşieşti (DJ 244A)".
Ofertantul va avea rolul şi atribuţiile Dirigintelui de Şantier, conform legisłaţiei în domeniu (Ordinul nr. 1496/2011, Legea nr. 10/1995), cu modificările şi completările ulterioare.
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.