Feedback
I.D.: 101401175

Servicii de dirigenţie de şantier aferente lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Renovare energetică Pavilion Central din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda Sibiu"

Data publicarii
13.08.24
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
413.451,67 RON - 413.451,67 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Activităţile specifice pe care trebuie să le îndeplinească prestatorul sunt alcătuite din următoarele componente principale: a) Activităţi preliminare execuţiei lucrărilor; b) Activităţi pe parcursul derulării execuţiei lucrărilor; c) Activităţi post-construcţie. Activităţile prestate vor fi în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini, a prevederilor legale aflate în vigoare în domeniul construcţiilor şi a supraveghe...
Activităţile specifice pe care trebuie să le îndeplinească prestatorul sunt alcătuite din următoarele componente principale: a) Activităţi preliminare execuţiei lucrărilor; b) Activităţi pe parcursul derulării execuţiei lucrărilor; c) Activităţi post-construcţie. Activităţile prestate vor fi în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini, a prevederilor legale aflate în vigoare în domeniul construcţiilor şi a supravegherii execuţiei lucrărilor de construcţii. În privinţa contractului de proiectare şi execuţie lucrări şi în faţa Antreprenorului/ Constructorului, Prestatorul va avea rolul şi atribuţiile Dirigintelui de Şantier (conform Ordinului nr. 1496/2011 privind aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier), precum şi rolul şi atribuţiile impuse de către Beneficiar. Durata contractului Durata contractului va fi corelată cu durata de execuţie a lucrării. Serviciile de supraveghere a lucrărilor se vor presta: - pe perioada de pregătire a execuţiei lucrărilor; - pe perioada execuţiei lucrărilor până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor; -pe perioada de garanţie, până la semnarea fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie finală a obiectivului şi întocmirea documentaţiilor de încheiere a proiectului. Supravegherea remedierii eventualelor deficienţe care pot surveni în perioada de garanţie a lucrărilor se va asigura în aceleaşi costuri. Durata estimativă a lucrărilor de execuţie este redată mai jos. Perioada de execuţie a lucrărilor, incluzând emiterea procesului verbal de recepţie la terminarea Lucrărilor -17 luni Perioada de notificare a defectelor- 60 de luni de la recepţia la terminarea lucrărilor pana la semnarea procesului verbal de receptia finala a lucrarilor Perioada de Finalizare a Proiectului, incluzând emiterea procesului verbal de recepţie finală şi întocmirea documentaţiilor de încheiere a proiectului- la 60 de luni de la recepţia la terminarea lucrărilor participă la recepţia finală
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de dirigenţie de şantier aferente lucrărilor pentru obiectivul de investiţii în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din localitatea Mârşa, oraşul Avrig", componenta 2 " Construire pistă pentru biciclete şi rigole betonate pe DJ 105G Avrig – Racoviţa - Tălmaciu – Sadu - Râu Sadului - limită jud. Vâlcea, km 0+919 – 3+050"  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii „Modernizare DJ 106B A1-Ocna Sibiului-Loamneş-Sorostin-Ţapu” ” 17.09.18
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii „Modernizare DJ 106B A1-Ocna Sibiului-Loamneş-Sorostin-Ţapu” ” 19.11.18
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea termica a unor cladiri din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu” 14.05.19
Servicii de proiectare faza PT, PAC, POE + Execuţia lucrărilor şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului în cadrul proiectului: "Reabilitare, modernizare şi dotare a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Mediaş (CSEI Mediaş)"  
Servicii de proiectare faza PT, PAC, POE + Execuţia lucrărilor şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului în cadrul proiectului: "Reabilitare, modernizare şi dotare a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Mediaş (CSEI Mediaş)"  
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU"  
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu"  
Serviciilor de proiectare fazaPAC, POE, PT, asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu"  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul Reabilitarea, modernizarea şi dotarea grădiniţei, şcolii generale şi a sălii de sport - componenta 1 a proiectului "Îmbunatăţirea calităţii vieţii populaţiei din localitatea Mârsa, oraşul Avrig"