Obiectivul general al contractului îl constituie “Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă", respectiv realizarea de proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei pentru cetăţeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back office (adaptarea procedurilor inte...
Obiectivul general al contractului îl constituie “Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă", respectiv realizarea de proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei pentru cetăţeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor) cat si front office.
Obiectivele specifice sunt următoarele:
- Digitalizarea proceselor de administrare a documentelor la nivelul UAT jud Dâmboviţa având ca scop reducerea birocraţiei pentru cetăţeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetăţeni implementate
- Retro-digitalizarea documentelor din arhiva UAT judeţul Dâmboviţa ce are ca scop arhivarea de copii digitale ale documentelor tradiţionale existente in arhiva instituţiei, care prezintă valoare operaţională în prezent
Volumul estimat al documentelor supuse procesului de retro-digitalizare este de aproximativ 800 ml.
Având în vedere ca 1ml de documente conţine aproximativ 6.000 file A4, iar tarifele de scanare diferă in funcţie de formatul filelor, autoritatea a estimat ca sunt necesare servicii de scanare documente pentru:
- 4.555.000 file A4 – format ADF
- 48.000 file A4 – format Flatbad
- 240.000 file A3 – format ADF
- 2.400 file A3 – format Flatbad
- 35.000 indexuri
Descrierea activităţilor:
Pentru realizarea contractului având ca obiect “Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă" care face obiectul achiziţiei sunt necesare prestarea următoarelor activităţi:
Activitatea 1 – furnizarea unei soluţii/aplicaţii informatice care sa asigure administrarea electronica a documentelor create sau primite, pentru uz intern în cadrul instituţiei
Soluţia/aplicaţia informatică ce va asigura administrarea electronică a documentelor pentru CJ Dâmboviţa, va respecta obligatoriu toate prevederile legale în vigoare, referitoare la arhivarea documentelor în forma electronică (Legea nr. 135/2007, Ordinul MCSI nr. 493/2009, LEGE nr. 455/2001, Lege nr. 451/2004, Ordinul MCSI nr. 492/2009, Ordinul Nr. 3512/2008, Ordinul Nr. 882/2012, OG nr. 8/2013, Legea nr. 148/2012 etc.), precum şi toate celelalte prevederi referitoare la organizarea şi funcţionarea Arhivelor Naţionale ale României.
Activitatea 2 - crearea arhivei digitale
Această activitate are ca scop achiziţionarea de servicii de scanare si procesare a documentelor din arhivă.
1.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 20 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
2.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
NOTA
Orice solicitare de clarificare transmisa după data menţionată la punctul 1, va pune Autoritatea Contractanta in imposibilitatea de a oferi un răspuns in termenul menţionat la punctul 2, drept urmare, orice solicitare de clarificare transmisa in afara termenului menţionat va fi considerata tardiva.