Feedback
I.D.: 81923301

SERVICII DE DIGITALIZARE ŞI ARHIVARE ELECTRONICĂ ŞI FIZICĂ

Data publicarii
12.05.23 Exista 672.915 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
15.06.23
Pretul estimativ:
5.038.700,00 RON - 7.841.030,00 RON
Documente participare:
  1. ANEXA INFORMATII SUPLIMENTARE LICITATIE DESCHISA SERVICII DE DIGITALIZARE SI ARHIVARE ELECTGRONICA SI FIZICA.pdf
  2. Clauze Contractuale SERVICII DE DIGITALIZARE SI ARHIVARE ELECTGRONICA SI FIZICA.PDF
  3. Caiet de Sarcini Servicii de digitalizare si arhivare electronica si fizica.PDF
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul Acordului Cadru: • Servicii de arhivare fizică şi electronică (preluarea, transportul, manipularea, pregătirea fondului arhivistic, prelucrarea arhivistică, scanare şi indexare) a documentelor, la sediul Beneficiarului — pentru toate documentele de şcolaritate precum şi pentru documentele Direcţiei Resurse Umane si Directiei Economice; • Arhivarea electronică a documentelor prin intermediul unei soluţii softwar...
Obiectul Acordului Cadru: • Servicii de arhivare fizică şi electronică (preluarea, transportul, manipularea, pregătirea fondului arhivistic, prelucrarea arhivistică, scanare şi indexare) a documentelor, la sediul Beneficiarului — pentru toate documentele de şcolaritate precum şi pentru documentele Direcţiei Resurse Umane si Directiei Economice; • Arhivarea electronică a documentelor prin intermediul unei soluţii software de arhivare electronică, furnizată dintr-un centru de date autorizat conform legii 135/2007; • Furnizarea infrastructurii specifice de stocare a datelor respectând cerinţele tehnice impuse prin legea 135/2007; • Suport pentru instalarea şi configurarea soluţiei software de arhivare electronică pe infrastructura pusă la dispoziţie de Beneficiar; • Suport pentru autorizarea Beneficiarului ca furnizor autorizat de servicii de arhivare electronică (in conformitate cu legea 135/2007); • Pregătirea fondului arhivistic şi prelucrarea arhivistică a documentelor, conform prevederilor legii 16/1996 şi Instrucţiuni privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217/ 23.05.1996. Obiectivul principal este de a achiziţiona serviciile de arhivare fizică şi digitizare pentru obţinerea reproducerii fidele a documentelor arhivei fizice istorice cât şi informatiilor de identificare aferente acestora pentru regăsirea ulterioară (denumite in cadrul prezentului document ,,metadate’’). Serviciul de arhivare fizică a documentelor va trebui să acopere următoarele obiective: • Constituirea de unităţi arhivistice conform legii, acolo unde este cazul prin gruparea documentelor pe problematici potrivit nomenclatorului arhivistic al ASE, ordonarea cronologică si numerotarea filelor, certificarea unităţii arhivistice, imprimarea şi aplicarea unor etichete autoadezive pe coperta şi pe cotorul unitaţilor arhivistice conţinând informaţiile obligatorii conform legislaţiei aplicabile şi generarea anexelor 2 şi 3 din Legea nr. 16/1996 (inventar de arhivă şi proces verbal de predare-primire a documentelor). Serviciul de digitizare a documentelor va trebui să acopere urmatoarele obiective: • realizarea unei copii electronice fidele a documentelor, care să faciliteze regăsirea şi valorificarea conţinutului documentelor, prin căutarea / regăsirea / consultarea acestora; • realizarea unei copii electronice a documentelor, conformă cu originalul, care să fie încărcată şi păstrată într-o aplicaţie software pentru păstrarea şi regasirea documentelor în formă electronică; • asigurarea protecţiei documentelor originale prin eliminarea consultării directe a contactului fizic cu exemplarul original; • asigurarea securităţii şi a accesului concurent. În timp ce un document pe suport hârtie poate fi accesat în original, la un moment dat, de către o singură persoană, arhiva digitală oferă posibilitatea accesului concurent pentru un număr (teoretic) nelimitat de utilizatori, cu respectarea politicilor de acces şi a nivelelor de autorizare; • monitorizarea continuă a accesului la documente, a gradului de utilizare al documentelor şi al operaţiilor efectuate de către utilizatori; • distribuţia facilă a informaţiilor din documentele din arhivă către persoanele şi instituţiile autorizate; • eliminarea costului de copiere a documentelor în procesul de consultare, prin faptul că o copie electronică fidelă a originalului va putea fi consultată din orice locaţie, fără costuri de copiere; • pregătirea şi prelucrarea arhivistică a documentelor digitalizate astfel încât să se respecte cerinţele impuse de Arhivele Naţionale prin Legea 16/1996 şi Instrucţiuni privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente. CONTINUAREA SE REGASESTE IN ANEXA INFORMATII SUPLIMENTARE - SERVICII DE DIGITALIZARE ŞI ARHIVARE ELECTRONICĂ ŞI FIZICĂ
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu