Realizarea de servicii de analiză, dezvoltare, testare, implementare, întreţinere corectivă, adaptivă şi evolutivă a sistemului, elaborarea documentaţiei specifice a sistemului MINI ONE STOP SHOP (MOSS_RO), conform cerinţelor naţionale de administrare.
Schema MOSS a intrat în vigoare la data de 1 ianuarie 2015 şi a implicat dezvoltarea unui sistem electronic de c?tre Statele Membre pentru a permite persoanelor impozabile s...
Realizarea de servicii de analiză, dezvoltare, testare, implementare, întreţinere corectivă, adaptivă şi evolutivă a sistemului, elaborarea documentaţiei specifice a sistemului MINI ONE STOP SHOP (MOSS_RO), conform cerinţelor naţionale de administrare.
Schema MOSS a intrat în vigoare la data de 1 ianuarie 2015 şi a implicat dezvoltarea unui sistem electronic de c?tre Statele Membre pentru a permite persoanelor impozabile stabilite/nestabilite în Uniunea European? dar nestabilite în Statul Membru de Consum şi care efectueaz? livr?ri de servicii de telecomunicaţii, de radiodifuziune, de televiziune şi servicii electronice, c?tre persoane neimpozabile din cadrul Uniunii Europene, s? îşi îndeplineasc? obligaţiile privind TVA într-un singur loc de conformare reprezentat de Statul Membru în care acestea şi-au stabilit activitatea economic? sau în care dispune de un sediu comercial fix.
În prezent, sistemul MOSS_RO este aliniat şi certificat conform ultimei versiuni de specificaţii tehnice şi funcţionale intracomunitare (specificaţii elaborate de către DG TAXUD), respectiv MOSS v2.0.
Principalul obiectiv al sistemului MOSS_RO este de a simplifica modalitatea de realizare a obligaţiilor unui operator economic din cadrul Uniunii Europene, în contextul serviciilor la distanţă furnizate unui consumator neimpozabil din cadrul Uniunii Europene (într-o relaţie de tipul "business to consumer"), în special al serviciilor de telecomunicaţii, de radioteleviziune, radiodifuziune şi serviciilor electronice.
Obiectivul specific al prezentului proiect constă în alinierea sistemului MOSS_RO la solicitările naţionale conform ultimilor modificări legislative în vigoare şi conform cerinţelor de business specifice activitătii in domeniul MOSS.
La baza cerinţelor acestui Referat de Necesitate a stat "Cererea de modificare aplicaţie informatică" nr.716.237 / 30.05.2018, formulată de către ANAF - DGRFPB - AFCN - Serviciul Mini One Stop Shop.
În calitate de membră a Uniunii Europene, România, la fel ca toate Statele Membre, are o serie de drepturi şi obligaţii inclusiv în domeniul IT, privind implementarea de sisteme informatice care să răspundă la o serie de solicitări intracomunitare, din diferite domenii de activitate. Astfel, una dintre cerinţe, constă în realizarea şi întreţinerea permanentă, prin alinierea la versiunile curente, a sistemului MOSS (Mini One Stop Shop), privind cooperarea administrativă, utilizat de către toate Statele Membre ale Uniunii Europene. Alături de această cerinţă, sistemul MOSS_RO trebuie să răspundă permanent şi cerinţelor naţionale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţii suplimentare în a 4 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.