Feedback
I.D.: 52803296

Servicii de dezvoltare software, integrare, instruire şi consultanţă privind sistemul informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri (SIMTIC) şi pentru elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri", cod SIPOCA 702

Data publicarii
21.12.20 Exista 1.013.725 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
22.01.21
Pretul estimativ:
3.520.000,00 RON - 3.520.000,00 RON
Documente participare:
  1. formulare.pdf
  2. aviz CTE.pdf
  3. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de dezvoltare software, integrare, instruire şi consultanţă privind sistemul informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri (SIMTIC) şi pentru elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri si servicii: realizarea de servicii de analiză, design, dezvoltare, integrare, testare, implementare, întreţinere corectivă, adaptivă şi evolutivă a sistemului, instruire în...
Servicii de dezvoltare software, integrare, instruire şi consultanţă privind sistemul informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri (SIMTIC) şi pentru elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri si servicii: realizarea de servicii de analiză, design, dezvoltare, integrare, testare, implementare, întreţinere corectivă, adaptivă şi evolutivă a sistemului, instruire în utilizarea software şi consulanţă privind elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri. Achizitia desfasurata in cadrul proiectului işi propune să răspundă la nevoia identificată prin implementarea unei proceduri specifice de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri şi a unui sistem informatic dedicat, care să crească volumul datelor culese în prezent în punctele de trecere a frontierei de stat comune cu statele membre U.E. şi totodată să reducă interacţiunea dintre reprezentanţii mediului de afaceri şi organele de control ANAF, conducând la eficientizarea activităţii în domeniul controlului tranzacţiilor intracomunitare. Proiectul va aduce elemente noi, inclusiv o abordare nouă, originală, şi va răspunde la nevoile identificate în domeniul tranzacţiilor intracomunitare de bunuri, respectiv lipsa accesului în timp real la date complete, cu un grad ridicat de acurateţe, prin dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic operaţional care să permită gestionarea datelor culese prin modulul informatic pus la dispoziţia mediului de afaceri. Sistemul informatic dezvoltat prin proiect trebuie să fie un sistem compatibil, interoperabil, interschimbabil şi interconectabil, să aibă proprietatea de a gestiona, prelucra şi analiza datele introduse. De asemenea, este necesară securizarea corespunzatoare atât a datelor introduse în sistem, cât şi a informaţiilor obţinute în urma prelucrarii şi a analizei, având în vedere importanţa acestor informaţii pentru organele fiscale cu atribuţii de control. Caracterul inovativ al proiectului va consta în accesarea sistemului informatic dedicat de către toţi operatorii economici ce desfăşoară tranzacţii intracomunitare pentru a introduce în sistem informaţii referitoare la tranzacţiile efectuate, urmând ca verificarea conformităţii datelor furnizate să fie realizată în punctele de trecere a frontierei de stat cu ajutorul camerelor de luat vederi. Proiectul urmăreste reducerea timpilor de aşteptare în punctele de trecere a frontierei de stat comune cu statele membre UE şi, implicit, reducerea disconfortului creat transportatorilor bunurilor intracomunitare prin aplicarea actualei metode de monitorizare, ce presupune oprirea mijloacelor de transport marfă, scanarea şi înregistrarea documentelor de transport într-o aplicaţie informatică dedicată. Implementarea proiectului vizează întreg teritoriul naţional, beneficiarii datelor culese prin intermediul proiectului fiind şi factorii de decizie din structurile ANAF care vor dispune mai rapid de informaţii corecte şi complete care să-i sprijine la fundamentarea deciziilor. Simplificarea procedurilor administrative aplicabile transportatorilor de bunuri intracomunitare va conduce la reducerea birocraţiei, creşterea gradului de satisfacţie al cetaţenilor şi îmbunatăţirea imaginii publice a ANAF. Rezultatele asumate prin contractul de finanţare, şi care fac obiectul prezentei achizitii, sunt: Rezultat 1. Procedură de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri, îmbunătăţită. Rezultat 2. Sistem informatic operaţional care să permită gestionarea datelor culese prin aplicaţia informatică destinată monitorizării tranzacţiilor intracomunitare de bunuri Rezultat 4. Cunoştinţe şi abilităţi ale personalului din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia Generală Antifraudă Fiscală îmbunătăţite, prin derularea unor sesiuni de instruire organizate în domeniul tranzacţiilor intracomunitare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia a 58 de camere de luat vederi şi a serviciilor de instalare 18.02.22
Servicii de dezvoltare software, integrare, instruire şi consultanţă privind sistemul informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri (SIMTIC) şi pentru elaborarea procedurii de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri", cod SIPOCA 702  
Contract servicii de organizare evenimente pentru sesiunile de instruire desfăşurate în cadrul proiectului ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare", cod SIPOCA 702  
Servicii de realizare şi derulare a campaniei de informare şi promovare a procedurii simplificate şi a sistemului informatic pentru proiectul ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare", cod SIPOCA 702  
Achiziţia de complete fixe de control EES (Entry / Exit System) în scopul gestionării datelor biometrice (înregistrare, verificare şi actualizare în sistemul de intrare/ieşire EES) 18.02.20
Achiziţia de complete fixe de control EES (Entry / Exit System) în scopul gestionării datelor biometrice (înregistrare, verificare şi actualizare în sistemul de intrare/ieşire EES) 18.02.20
Erata anunt consultare nr. MC1011479 Servicii de dezvoltare software pentru extinderea sistemului - AEOI_RO (Automatic Exchange of Information) cu funcţionalităţi specifice DAC3/BEPS5" 26.08.20
Servicii de dezvoltare software pentru extinderea sistemului - AEOI_RO (Automatic Exchange of Information) cu funcţionalităţi specifice DAC3/BEPS5 24.08.20
Achizitionarea serviciilor de organizare evenimente pentru sesiunile de instruire desfășurate în cadrul proiectului ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare”, cod SIPOCA 702" 28.07.22
Furnizare de echipamente IT (inclusiv licenţe şi software) şi servicii de instalare de echipamente de monitorizare trafic, necesare pentru funcţionarea sistemului informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri implementat în cadrul proiectului ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare", cod SIPOCA 702 - LOT 2 şi LOT 3 12.01.23