Contractul are în vedere implementarea la nivelul Consiliului Judeţean Covasna a unui concept nou şi inovator, respectiv un sistem informatic având ca scop digitalizarea şi eficientizarea proceselor de lucru din cadrul instituţiei în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite. Se are în vedere transpunerea proceselor operaţionale din toate compartimentele instituţiei (urbanism, economic, juridic şi dezvoltarea teri...
Contractul are în vedere implementarea la nivelul Consiliului Judeţean Covasna a unui concept nou şi inovator, respectiv un sistem informatic având ca scop digitalizarea şi eficientizarea proceselor de lucru din cadrul instituţiei în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite. Se are în vedere transpunerea proceselor operaţionale din toate compartimentele instituţiei (urbanism, economic, juridic şi dezvoltarea teritoriului, audit, resurse umane, transporturi şi drumuri judeţene, etc.). Soluţia informatică va avea mai multe secţiuni printre care: portal client, gestiunea documentelor electronice, procesele de business organizate după nevoile operaţionale, raportări, project management, gestiune registre.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(2) şi ale art. 161 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
NOTĂ
Termenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunţului de Participare şi până la termenul limită de 20 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SEAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.