Feedback
I.D.: 74031903

Servicii de dezvoltare si implementare a unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru în cadrul proiectului "eCovasna“

Data publicarii
12.10.22 Exista 55.188 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72220000-3 30216110-0 33195100-4 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.11.22
Pretul estimativ:
2.166.930,25 RON - 2.166.930,25 RON
Documente participare:
  1. IV_MODEL CONTRACT SISTEM INFORMATIC-semnat.pdf
  2. FisaDate_DF1161436.pdf
  3. II_CAIET DE SARCINI SISTEM INFORMATIC_AVIZAT-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are în vedere implementarea la nivelul Consiliului Judeţean Covasna a unui concept nou şi inovator, respectiv un sistem informatic având ca scop digitalizarea şi eficientizarea proceselor de lucru din cadrul instituţiei în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite. Se are în vedere transpunerea proceselor operaţionale din toate compartimentele instituţiei (urbanism, economic, juridic şi dezvoltarea teri...
Contractul are în vedere implementarea la nivelul Consiliului Judeţean Covasna a unui concept nou şi inovator, respectiv un sistem informatic având ca scop digitalizarea şi eficientizarea proceselor de lucru din cadrul instituţiei în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite. Se are în vedere transpunerea proceselor operaţionale din toate compartimentele instituţiei (urbanism, economic, juridic şi dezvoltarea teritoriului, audit, resurse umane, transporturi şi drumuri judeţene, etc.). Soluţia informatică va avea mai multe secţiuni printre care: portal client, gestiunea documentelor electronice, procesele de business organizate după nevoile operaţionale, raportări, project management, gestiune registre. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(2) şi ale art. 161 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. NOTĂ Termenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunţului de Participare şi până la termenul limită de 20 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SEAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu