Se solicită prestarea de Servicii de dezvoltare, extindere și mentenanță a sistemului informatic al APIA de gestionare a
cererilor de plată, în vederea îndepliniriii activităţilor specifice instituției pe care le desfăşoară în direcţia gestionării
fondurilor europene şi naţionale destinate sprijinirii agriculturii, prin încheierea unui acord cadru. Serviciile de dezvoltare
se vor realiza la solicitarea a...
Se solicită prestarea de Servicii de dezvoltare, extindere și mentenanță a sistemului informatic al APIA de gestionare a
cererilor de plată, în vederea îndepliniriii activităţilor specifice instituției pe care le desfăşoară în direcţia gestionării
fondurilor europene şi naţionale destinate sprijinirii agriculturii, prin încheierea unui acord cadru. Serviciile de dezvoltare
se vor realiza la solicitarea autorității contractante, prin atribuirea de contracte subsecvente, în funcție de modificările
legislative, precum și de nevoile de dezvoltare aplicații identificate în acord cu cerințele de business identificate în procesarea
cererilor de plată, stabilite în baza solicitărilor direcțiilor de specialitate din cadrul APIA, și în conformitate cu cerințele
din caietul de sarcini.Obiectul prezentei achiziții și al Acordului cadru care urmează a fi atribuit, cuprinde, astfel cum
reiese din Caietul de sarcini două mari categorii de servicii, după cum urmează:A. Servicii pentru dezvoltarea de funcționalități/module
noi și actualizarea sistemului informatic existent SI-APIA, în acord cu modificările regulamentelor europene și naționale,
respectiv schimbărilor organizaționaleB. Servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic, respectiv servicii
de Call Center (nivel 1, 2, 3 și 4), mentenanță corectivă și administrare a sistemului informaticSpecificitatea și cerințele
tehnice ale fiecărei categorii de servicii este redată detaliat în Caietul de sarcini.În baza acordului-cadru se vor atribui
contracte subsecvente care vor constitui temei legal pentru plată, în funcție de necesitățile autorității contractante. Contractele
subsecvente se vor încheia cu respectarea tarifelor unitare pentru fiecare categorie de servicii în parte prevăzute în acordul-cadru
şi cu încadrarea în fondurile bugetare alocate. Tarifele unitare prevăzute în acordul cadru, actualizate, după caz, vor guverna
toate contractele subsecvente care urmează a fi atribuite pe parcursul derulării acordului cadru. Acordul-cadru va fi guvernat
de tarife unitare specifice pentru fiecare categorie de servicii (tarife unitare/zi om pentru serviciile de dezvoltare, respectiv
tarife unitare lunare pentru serviciile de suport și mentenanţă), tarife unitare care vor sta la baza atribuirii tuturor contractelor
subsecvente care vor fi încheiate pe parcursul derulării acordului-cadru. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator
economic Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru
se va aplica în perioada: octombrie 2022 – octombrie 2026. Se estimează ca se vor atribui între 6 și 10 contracte subsecvente
pe an în funcție de necesitățile APIA, ori de câte ori apare această necesitate. Se estimeaza ca pe parcursul celor 4 ani
ai acordului cadru, să existe mai multe contracte subsecvente de valoare maximă ce se pot desfășura în paralel cât și o serie
de contracte subsecvente de valoare mai mică.Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum și
cerințele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini.Operatorii economici pot solicita clarificări cu
un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP
răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere
a ofertelor.