Feedback
I.D.: 77608873

Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a sistemului informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată

Data publicarii
22.01.23 Exista 843.596 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72590000-7
Pretul estimativ:
111.677.693,00 RON - 111.677.693,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei achiziţii şi al Acordului cadru care urmează a fi atribuit, cuprinde, astfel cum reiese din Caietul de sarcini două mari categorii de servicii, după cum urmează:A.Servicii pentru dezvoltarea de funcţionalităţi/module noi şi actualizarea sistemului informatic existent SI-APIA, în acord cu modificările regulamentelor europene şi naţionale, respectiv schimbărilor organizaţionaleB.Servicii lunare de suport pe...
Obiectul prezentei achiziţii şi al Acordului cadru care urmează a fi atribuit, cuprinde, astfel cum reiese din Caietul de sarcini două mari categorii de servicii, după cum urmează:A.Servicii pentru dezvoltarea de funcţionalităţi/module noi şi actualizarea sistemului informatic existent SI-APIA, în acord cu modificările regulamentelor europene şi naţionale, respectiv schimbărilor organizaţionaleB.Servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic, respectiv servicii de Call Center (nivel 1, 2, 3 şi 4), mentenanţă corectivă şi administrare a sistemului informaticSpecificitatea şi cerinţele tehnice ale fiecărei categorii de servicii este redată detaliat în Caietul de sarcini.Cantităţile maxime şi minime estimate care se preconizează că vor fi realizate pe durata acordului cadru si pe durata celui mai mare contract subsecvent se regăsec în Anexa 4 la Caietul de sarcini - Cantitati minime si maxime estimate.Astfel:1.Cantităţile maxime şi minime de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata acordului-cadru: A1. Cantitatea maxima şi minimă estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru pentru categoria de Servicii pentru dezvoltarea de funcţionalităţi/module noi şi actualizarea sistemului informatic existent SI-APIA, în acord cu modificările regulamentelor europene şi naţionale, respectiv schimbărilor organizaţionale, se regaseste în Anexa 4 la Caietul de sarcini - Cantitati minime si maxime estimate – subpunctul 1.2. B1. Cantitatea maximă şi minimă estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru pentru categoria de Servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic, respectiv servicii de Call Center (nivel 1, 2, 3 şi 4), mentenanţă corectivă şi administrare a sistemului informatic, se regaseste în Anexa 4 la Caietul de sarcini - Cantitati minime si maxime estimate – subpunctul 1.1.2.Cantităţile maxime şi minime de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata celui mai mare contract subsecvent A2. Cantitatea maxima şi minimă estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe durata unui contract subsecvent pentru categoria de Servicii pentru dezvoltarea de funcţionalităţi/module noi şi actualizarea sistemului informatic existent SI-APIA, în acord cu modificările regulamentelor europene şi naţionale, respectiv schimbărilor organizaţionale, se regaseste în Anexa 4 la Caietul de sarcini - Cantitati minime si maxime estimate – subpunctul 2.2. B2. Cantitatea maximă şi minimă estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe durata unui contract subsecvent pentru categoria de Servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic, respectiv servicii de Call Center (nivel 1, 2, 3 şi 4), mentenanţă corectivă şi administrare a sistemului informatic, se regaseste în Anexa 4 la Caietul de sarcini - Cantitati minime si maxime estimate – subpunctul 2.1.Valoarea maximă estimată a acordului-cadru, care a fost calculată pe baza cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, pentru ambele categorii de servicii, conform Anexei 4 la Caietul de sarcini, este de 111.677.693 lei, fără TVA.Valoarea minimă estimată a acordului-cadru, care a fost calculată pe baza cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, pentru ambele categorii de servicii, conform Anexei 4 la Caietul de sarcini, este de 983.857 lei, fără TVA.Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care se estimează a fi atribuit pe durata acordului cadru, care a fost calculată pe baza cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata celui mai mare contract subsecvent, pentru ambele categorii de servicii, conform Anexei 4 la Caietul de sarcini, este de 29.488.985 lei, fără TVA.Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent care se estimează a fi atribuit pe durata acordului cadru, care a fost calculată pe baza cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata unui contract subsecvent, pentru ambele categorii de servicii, conform Anexei 4 la Caietul de sarcini, este de 983.857 lei, fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu